سيم كارت آي سيم چيست ؟

ايرانسل اعلام كرد در راستاي راهبرد خود براي ارائه محصولات و خدمات برتر و متناسب با آخرين فناوري هاي روز دنيا، سيم‌كارت دائمي "آي‌سيم" را با "پيش شماره خاص و جديد 0902" به بازار ارتباطات كشور عرضه مي‌ك

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، سيم‌كارت‌هاي دائمي آي‌سيم، با  پيش‌شماره خاص 0902 عرضه مي‌شود. اين سيم‌كارت‌ها كه داراي كارت مالكيت رسمي و خدمات ويژه هستند، با حد اعتبار اوليه 50 هزار توماني، به مبلغ 120هزار تومان از طريق وبسايت www.iSIM.ir عرضه مي‌شوند.

 

عرضه آنلاين

متقاضيان آي‌سيم مي‌توانند با مراجعه به وب سايت www.isim.ir ، شماره مورد نظر خود را از بين ميليون‌ها شماره موجود، انتخاب، مبلغ مربوطه را به وسيله يكي از كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب پرداخته و سيم‌كارت آي‌سيم خود را از طريق پست TNT و به صورت رايگان در محل مورد نظر خويش دريافت كنند.

 

تعرفه مقرون‌به‌صرفه‌تر

طرح تعرفه پيش‌فرض سيم‌كارت آي‌سيم، طرح نقره‌اي ايرانسل بوده و هزينه خدمات ارتباطي كاربران اين دسته از سيم‌كارت‌هاي ايرانسل، با اين تعرفه ويژه و به صورت ثانيه‌اي محاسبه مي‌شوند، به گونه‌اي كه هزينه هر دقيقه تماس ايرانسلي از طريق سيم‌كارت‌هاي آي‌سيم در بازه زماني ساعت 21 تا 8 صبح به ازاي هر دقيقه 359 ريال و در بازه زماني ساعت 8 صبح تا 21، دقيقه‌اي 499 ريال محاسبه مي‌شود.

هر دقيقه مكالمه از آي‌سيم با مشتركين تلفن ثابت در هر نقطه از كشور و در تمامي ساعات شبانه‌روز، دقيقه‌اي 499 ريال و با مشتركين ساير اپراتورهاي تلفن همراه، دقيقه‌اي 625 ريال تعيين شده است.

ارسال هر پيامك با نوشتار فارسي از طريق آي‌سيم، 89ريال و با نوشتار انگليسي 160ريال براي دارنده اين سيم كارت‌هاي ويژه ايرانسل، هزينه در بر دارد.

تعرفه تبادل هر كيلوبايت اطلاعات از طريق خدمات اينترنت همراه هم در بازه زماني 8صبح تا 2بامداد روز بعد، 5 ريال، و از ساعت 2 بامداد تا 8 صبح و همچنين در تمامي ساعات روزهاي پنجشنبه و جمعه، 1 ريال تعيين شده است.

 

 

صورتحساب‌‌گيري و حد اعتبار

مشتركين سيم كارت‌هاي دائمي آي‌سيم، در پايان هر دو ماه يك صورت حساب با جزئيات تماس‌هاي خود دريافت خواهند كرد كه طي آن، تمامي هزينه‌ها بر اساس نرخ‌هاي تعرفه ويژه اين سيم‌كارت‌ها مشخص شده است. خلاصه صورت‌حساب، از طريق پيامك و جزئيات آن به نشاني پست الكترونيكي مشترك ارسال مي‌گردد. مشتركين سيم‌كارت آي‌سيم، هيچ‌گونه هزينه جابجايي و يا تماس بين شهري پرداخت نمي‌كنند.

مبلغ 50هزار تومان هم به صورت پيش‌فرض به عنوان "حد اعتبار" در حساب تمام مشتركين آي‌سيم لحاظ مي‌شود، بدين معني كه مشترك مي‌تواند بدون نياز به پرداخت هزينه، در طول دوره، تا سقف اين اعتبار از حساب خود استفاده كند. مشتركيني كه بر اساس ميزان مصرف، نياز به حد اعتبار بيشتري دارند مي‌توانند در هنگام خريد سيم‌كارت، حد اعتبار دلخواه خود را انتخاب كرده و مبلغ آن را به صورت آنلاين بپردازند. همچنين مشتركين مي‌توانند براي افزايش حد اعتبار خود، از طريق ارتباط با مركز تماس اختصاصي آي‌سيم به شماره 900 و يا با مراجعه به www.isim.ir و استفاده از سامانه كنترل حساب اينترنتي (e-Care)، درخواست خود را ثبت نموده و اعتبار خود را افزايش دهند.

اطلاع از وضعيت حساب در هر لحظه با شماره‌گيري كددستوري #1*1*130* و اطلاع از حد اعتبار با شماره‌گيري كددستوري #4*1*130* براي مشتركين سيم‌كارت‌هاي دائمي ايرانسل فراهم شده است.

 

مركز تماس اختصاصي

از ديگر ويژگي هاي اين سيم‌كارت، مي‌توان به "مركز تماس اختصاصي" با شماره ويژه 900 اشاره كرد.

براساس اعلام ايرانسل، مشتركين آي‌سيم مي‌توانند طي ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته با مركز تماس اختصاصي خود تماس گرفته و پرسش‌هاي خويش را با كارشناسان ايرانسل مطرح كنند. اين شماره مختص مشتركين آي‌سيم بوده و به منظور تسريع در روند پاسخگويي ايجاد شده است.

 

گسترده‌ترين شبكه رومينگ

گسترده‌ترين شبكه رومينگ بين المللي در اختيار مشتركين اين سيم‌كارت خواهد بود كه به آنها اجازه مي‌دهد زماني كه خارج از ايران به سر مي‌برند، به استفاده از تلفن همراه خود ادامه داده و ارتباطات خود را از دست ندهند.

همچنين امكان استفاده از خدمات اينترنت همراه در اپراتورهاي خارجي طرف قرارداد هم منحصرا براي مشتركين ايرانسل فراهم شده است.

 

روش‌هاي متنوع پرداخت صورت‌حساب

مشتركين آي‌سيم، جهت پرداخت صورت حساب سيم‌كارت خود، مي‌توانند از روش‌هاي متنوعي نظير پرداخت اينترنتي از طريق وب‌سايت ايرانسل، برنامه كاربردي ايرانسل‌من، خودپرداز بانك‌ها، شارژ الكترونيكي e-Charge از طريق نمايندگي‌هاي مجاز، كارت‌شارژ با شماره‌گيري كددستوري #رمزشارژ*130* ، پورتال كنترل حساب اينترنتي (e-Care) و يا از طريق مراجعه به شعب بانك‌هاي ملي، ملت و تجارت استفاده كنند.

همچنين قبض يك مشترك دائمي آي‌سيم را يك مشترك اعتباري ايرانسل هم مي‌تواند با استفاده از سرويس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب سيم‌كارت اعتباري خويش پرداخت كند.

 

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1392/11/09
0.0
تعداد بازدید : 2185
تعداد کامنت : 0