کارت ویزیت بعنوان پل ارتباطی با مشتریان سنتی از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد

کارت ویزیت اینترنتی یک محصول دانش بنیان بنام "ویزینت"  که با اهداف : 1- حفظ دائمی ارتباط  شما با  عموم مشتریان 2- برقراری آسان ارتباط با "مشتریان بالقوه"  و حتی برقراری ارتباط با "متقاضیان ناشناخته"  طراحی و تولید شده است.

D7WAeII4CX 

در ادامه به برخی از ویژگی های کارت ویزیت و ویزینت می پردازیم :


  •  در کارت ویزیت سنتی :حجم زیادی از کارت ویزیت های های توزیع شده ( بعلت کرونا ، محدودیت نگهداری ، عدم کارایی ) ظرف مدت زمان کوتاهی دور ریخته میشوند
  • ولی در "ویزینت " هیچ دلیلی برای حذف وجود ندارد
  •  به ازاء هرعدد توزیع، یکی از تعداد کارت ویزیت ها کم میشود و در پایان تمام میشود و میبایست یک بسته جدید خریداری شود . قیمت هر بسته حدود 500 هزار تومان
  • ولی "ویزینت" به ازاء هرعدد توزیع ، چیزی کم نمیشود و نیاز به خریداری مجدد وجود ندارد.
  • کارت  ویزیت های  توزیع شده ،قابل تکثیر و انتشار  دوم نمیباشد .
  • ولی "ویزینت" های  توزیع شده ،قابل تکثیر و انتشار دوم و سوم و ... هستند.
  • اطلاعات کارت ویزیت بعداز توزیع ، قابل ویرایش نیست و بعد  از جابجایی آدرس منجربه ریزش مشتریان میشود.
  • اطلاعات ویزینت حتی بعد از انتشار نیز ، به سادگی بصورت نامحدود قابل ویرایش و تغییر است.
  • عموما گردآوری اطلاعات (شماره موبایل – نام و نام خانوادگی) مشتریانی که کارت ویزیتتان را به آنها داده اید کاری پر هزینه و دشوار است. و عملا امکان ایجاد "بانک اطلاعات قابل استفاده از مشتریان" وجود ندارد.
  • ولی "ویزینت" اطلاعات مشتریان را بسادگی ذخیره و آنرا جهت استفاده تجاری/تبلیغی در اختیار شما قرار می دهد
  • استفاده عملی از مسیر یاب های  گوگل،نشان و بلد  در کارت ویزیت سنتی وجود ندارد.
  • ولی این امکان در "ویزینت" بسادگی برای مخاطبین شما فعال میباشد.
  • سوق دادن مشتری به سمت شبکه های اجتماعی توسط  کارت ویزیت سنتی  امری مشکل است
  • ولی در "ویزینت" این مهم به سادگی  با خطای صفر اتفاق می افتد.
  • شماره گیری بر اساس اطلاعات مندرج در کارت ویزیت سنتی ، بصورت دستی با احتمال خطا انجام میشود.
  • ولی در "ویزینت" بصورت اتومات و با خطای صفر اتفاق می افتد.
  • کارت ویزیت سنتی فقط بصورت چهره به چهره و فیزیکی قابل ارائه است.
  • ولی "ویزینت" با استفاده از تمامی بسترهای فضای مجازی از جمله پیامک انبوه ، شبکه های اجتماعی ، پیام رسانها ، ایمیل و .. بصورت رایگان و غیر فیزیکی قابل انتشار است.

 نمونه فایل ویزیت

 

کارت ویزیت بعنوان پل ارتباطی با مشتریان سنتی از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد
0
357
0.0