کارت ویزیت اینترنتی یک محصول دانش بنیان بنام "ویزینت" که با اهداف : 1- حفظ دائمی ارتباط شما با عموم مشتریان 2- برقراری آسان ارتباط با "مشتریان بالقوه" و حتی برقراری ارتباط با "متقاضیان ناشناخته" طراحی و تولید شده است.
در ادامه به برخی از ویژگی های کارت ویزیت و ویزینت می پردازیم :
- در کارت ویزیت سنتی :حجم زیادی از کارت ویزیت های های توزیع شده ( بعلت کرونا ، محدودیت نگهداری ، عدم کارایی ) ظرف مدت زمان کوتاهی دور ریخته میشوند
- ولی در "ویزینت " هیچ دلیلی برای حذف وجود ندارد
- به ازاء هرعدد توزیع، یکی از تعداد کارت ویزیت ها کم میشود و در پایان تمام میشود و میبایست یک بسته جدید خریداری شود . قیمت هر بسته حدود 500 هزار تومان
- ولی "ویزینت" به ازاء هرعدد توزیع ، چیزی کم نمیشود و نیاز به خریداری مجدد وجود ندارد.
- کارت ویزیت های توزیع شده ،قابل تکثیر و انتشار دوم نمیباشد .
- ولی "ویزینت" های توزیع شده ،قابل تکثیر و انتشار دوم و سوم و ... هستند.
- اطلاعات کارت ویزیت بعداز توزیع ، قابل ویرایش نیست و بعد از جابجایی آدرس منجربه ریزش مشتریان میشود.
- اطلاعات ویزینت حتی بعد از انتشار نیز ، به سادگی بصورت نامحدود قابل ویرایش و تغییر است.
- عموما گردآوری اطلاعات (شماره موبایل – نام و نام خانوادگی) مشتریانی که کارت ویزیتتان را به آنها داده اید کاری پر هزینه و دشوار است. و عملا امکان ایجاد "بانک اطلاعات قابل استفاده از مشتریان" وجود ندارد.
- ولی "ویزینت" اطلاعات مشتریان را بسادگی ذخیره و آنرا جهت استفاده تجاری/تبلیغی در اختیار شما قرار می دهد
- استفاده عملی از مسیر یاب های گوگل،نشان و بلد در کارت ویزیت سنتی وجود ندارد.
- ولی این امکان در "ویزینت" بسادگی برای مخاطبین شما فعال میباشد.
- سوق دادن مشتری به سمت شبکه های اجتماعی توسط کارت ویزیت سنتی امری مشکل است
- ولی در "ویزینت" این مهم به سادگی با خطای صفر اتفاق می افتد.
- شماره گیری بر اساس اطلاعات مندرج در کارت ویزیت سنتی ، بصورت دستی با احتمال خطا انجام میشود.
- ولی در "ویزینت" بصورت اتومات و با خطای صفر اتفاق می افتد.
- کارت ویزیت سنتی فقط بصورت چهره به چهره و فیزیکی قابل ارائه است.
- ولی "ویزینت" با استفاده از تمامی بسترهای فضای مجازی از جمله پیامک انبوه ، شبکه های اجتماعی ، پیام رسانها ، ایمیل و .. بصورت رایگان و غیر فیزیکی قابل انتشار است.
نمونه فایل ویزیت