مقالات مرتبط
مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش فروش اینترنتی از طریق وب سایت مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش فروش اینترنتی از طریق وب سایت
تجاری سازی وب سایت برای افزایش بازدهی کسب وکار تجاری سازی وب سایت برای افزایش بازدهی کسب وکار
قبل ازطراحی سایت از تاثیرات هویت مجازی بر رونق در کسب و کار آگاه شویم . قبل ازطراحی سایت از تاثیرات هویت مجازی بر رونق در کسب و کار آگاه شویم .
حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟ حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟
4 عامل مهم در ارتقا فروش برای رونق کسب و کار 4 عامل مهم در ارتقا فروش برای رونق کسب و کار
شناسایی راهکارهای مهم بازگشت سرمایه یا ROI شناسایی راهکارهای مهم بازگشت سرمایه یا ROI
شرکت تامسون رویترز 100 شرکت برتر در حوزه فن اوری اطلاعات اعلام کرد شرکت تامسون رویترز 100 شرکت برتر در حوزه فن اوری اطلاعات اعلام کرد
6گام در راه اندازی کسب وکار اینترنتی در منزل 6گام در راه اندازی کسب وکار اینترنتی در منزل
فرار از ورشکستگی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک فن اوری هوش تجاری فرار از ورشکستگی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک فن اوری هوش تجاری
حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟ حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟
نکاتی درمورد شناسایی محصول و یا خدماتی که می خواهید به مشتری ارائه دهید نکاتی درمورد شناسایی محصول و یا خدماتی که می خواهید به مشتری ارائه دهید
بیمه تامین اجتماعی شاغلین استارتاپ ها و دور کاری اجباری خواهد شد ! بیمه تامین اجتماعی شاغلین استارتاپ ها و دور کاری اجباری خواهد شد !
ایمن نمودن کسب وکار در مواجهه با قطع تلگرام و اینستاگرام ایمن نمودن کسب وکار در مواجهه با قطع تلگرام و اینستاگرام
مهمترین عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی مهمترین عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی
۱۰ روش کاهش هزینه های کسب و کار بدون اخراج کارکنان ۱۰ روش کاهش هزینه های کسب و کار بدون اخراج کارکنان
motچیست ؟ گام به گام در مسیر و تعامل با مشتری از قبل خرید تا بعد از خرید فروشگاه اینترنتی motچیست ؟ گام به گام در مسیر و تعامل با مشتری از قبل خرید تا بعد از خرید فروشگاه اینترنتی
دامپینگ چیست؟ دامپینگ چیست؟
نگاهی به چگونگی معرفی یک سازمان برای ارائه یک کسب وکار نگاهی به چگونگی معرفی یک سازمان برای ارائه یک کسب وکار
برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست
اجزای استاندارد یک طرح کسب وکار اجزای استاندارد یک طرح کسب وکار
دسته بندی مشاغل پردرآمد در ایران دسته بندی مشاغل پردرآمد در ایران
بازاریابی محتوا چیست بازاریابی محتوا چیست
مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی
تدوین برنامه کسب وکار یک صفحه ای تدوین برنامه کسب وکار یک صفحه ای
آشنایی با کلید واژه هایی که برای تبلیغات در گوگل  نیاز دارید آشنایی با کلید واژه هایی که برای تبلیغات در گوگل نیاز دارید
راهکارهای مهم برای ثبات کسب وکار راهکارهای مهم برای ثبات کسب وکار
آشنایی با کسب وکارهای موفق دنیای مجازی(dropbox) آشنایی با کسب وکارهای موفق دنیای مجازی(dropbox)
چگونگی تهیه مدل کسب و کار چگونگی تهیه مدل کسب و کار
مدیریت چرخهٔ عمر محصول (منحنی PLC) مدیریت چرخهٔ عمر محصول (منحنی PLC)
آشنایی با انواع مدلهای کسب وکار در دنیای وب آشنایی با انواع مدلهای کسب وکار در دنیای وب
10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی) 10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی)
نکاتی در مورد روش Clickbait یا «طعمه کلیک» در اینترنت نکاتی در مورد روش Clickbait یا «طعمه کلیک» در اینترنت
ماتریس آنسوف ( تکنیکی برای توسعه محصول – بازار ) ماتریس آنسوف ( تکنیکی برای توسعه محصول – بازار )
برترین استارت آپ های جهان در سال 2017 برترین استارت آپ های جهان در سال 2017
مهمترین اجزاء یک Business Model مهمترین اجزاء یک Business Model
توصیه های مدیریتی از زبان چارلی چاپلین
توصیه های مدیریتی از زبان چارلی چاپلین چیست؟

چارلی چاپلین می‌گفت: «زمانی که فیلم‌هایم پخش می‌شود به چهره تماشاچیان دقت می‌کنم تا ببینم کجا می‌خندند و کجا نه. از آن پس که نقاط قوت و ضعفم را متوجه شدم با تمام تلاش آن‌ها را بهتر اصلاح می‌کنم. شما هم مانند او باشید. ببینید کجا دانسته‌هایتان دیگران را به وجد می‌آورد، ببینید در کجا دیگران شما را تحسین می‌کنند و شما را آگاه، اعجوبه، مطلع و بزرگ می‌دانند و کجا از آنچه دارید به وجد نمی‌آیند و تنها از آن رو که دلتان را نشکسته باشند، لبخند سردی می‌زنند.» شاید برای شروع بد نباشد با این راه توانایی‌های خاص خود را بهتر بشناسید و باتوجه به آن‌ها یک برنامه‌ریزی بلندمدت برای راه‌انداختن کسب و کاری جدید و مختص به خودتان آغاز کنید.

 

توصیه های مدیریتی


-تصمیم بگیرید دقیقا چه چیزی میخواهید.

-آنها را یادداشت کنید هدفی که ننوشته باشید فقط یک آرزو و خیال است.

-برایش مهلت تعیین کنید و اگر هدف به حد کافی بزرگ بود برای هر بخش از آن مهلتی تعیین کنید.

-مدل کسب وکار خود را به گونه‌ای سازمان‌دهی کنید تا بتوانید ارزش را برای تمامی اجزا بهینه‌سازی کنید.

-ارتباطات دو طرفه در تمامی سطوح، همیشه از اولویت برخوردار است.

-حداقل یکی از بدترین سناریوها را در نظر بگیرید و یک برنامه برای بازیابی از آن شرایط برای خود تعریف کنید.

 

tDhU2lcdWI



ادم‌های موفق در یک محیط کاری جدید به شغل خود همانند یک محصول مهم تجاری می‌نگرند، هرگز ارزش‌های آن را دست کم نمی‌گیرند و بخوبی آگاهند تا زمانی در محیط کارشان ارزشمندند که بتوانند سودآوری داشته باشند، چه برای خود و چه برای شرکت یا کارفرمایی که برای آن کار می‌کنند.

یک محصول، زمانی در بازار پرفروش می‌شود که از کیفیت خوب، تبلیغات، بازاریابی قوی و چندین فاکتور موثر دیگر در جلب توجه مشتری برخوردار باشد و افراد نیز زمانی می‌توانند شاهد رونق حرفه خود باشند که ارزش کار خود را بالا ببرند، برای بالا بردن توانایی‌های خود بکوشند، درباره توانایی‌های خود تبلیغ کنند و در محیط کار انعطاف‌پذیر باشند. برای نیل به همه این اهداف، آدم‌های موفق همچنین می‌دانند که تابع بازار خود هستند و این بازار جایی نیست جز سازمان، شرکت یا کارفرمایی که برای آن کار می‌کنند.

به خاطر داشته باشید، اگر نتوانید از مهارت‌ها و تکنولوژی‌های جدید در کار خود استفاده کنید یا دانش خود را روزآمد کنید؛ همکاران و رقبای شما این کار را خواهند کرد و شما از قافله عقب خواهید ماند.

در عصری که هر روز آن دستخوش تحولات مختلف است، باید خود را با تغییرات و تحولات جدید در محیط کار آماده کرد.

همه ما در محیط کار خود با چالش‌های مختلفی از جمله با تغییرات و تحولات جدید از جمله یافتن جایگزینی برای شغل فعلی خود مواجهیم و این چالش، زمانی جدی‌تر می‌شود که حس کنیم فقط در یک حوزه قادر به فعالیت هستیم و کار دیگری از دستمان بر نمی‌آید.

همواره ابزارهای تبلیغاتی خود را از لحاظ کارآیی و بازدهی ارزیابی کنید و مواردی را که نتیجه بخش نیستند حذف کنید و از سوی دیگر، ابزار های کارآمد و مؤثر را به روز رسانی و تقویت کنید. استفاده از ابزارهای نتیجه بخش، مساوی است با صرفه جویی در سرمایه ها و رشد درآمد و سودآوری.