مقالات مرتبط
مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش فروش اینترنتی از طریق وب سایت مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش فروش اینترنتی از طریق وب سایت
تجاری سازی وب سایت برای افزایش بازدهی کسب وکار تجاری سازی وب سایت برای افزایش بازدهی کسب وکار
قبل ازطراحی سایت از تاثیرات هویت مجازی بر رونق در کسب و کار آگاه شویم . قبل ازطراحی سایت از تاثیرات هویت مجازی بر رونق در کسب و کار آگاه شویم .
حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟ حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟
4 عامل مهم در ارتقا فروش برای رونق کسب و کار 4 عامل مهم در ارتقا فروش برای رونق کسب و کار
شناسایی راهکارهای مهم بازگشت سرمایه یا ROI شناسایی راهکارهای مهم بازگشت سرمایه یا ROI
شرکت تامسون رویترز 100 شرکت برتر در حوزه فن اوری اطلاعات اعلام کرد شرکت تامسون رویترز 100 شرکت برتر در حوزه فن اوری اطلاعات اعلام کرد
6گام در راه اندازی کسب وکار اینترنتی در منزل 6گام در راه اندازی کسب وکار اینترنتی در منزل
فرار از ورشکستگی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک فن اوری هوش تجاری فرار از ورشکستگی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک فن اوری هوش تجاری
حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟ حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟
نکاتی درمورد شناسایی محصول و یا خدماتی که می خواهید به مشتری ارائه دهید نکاتی درمورد شناسایی محصول و یا خدماتی که می خواهید به مشتری ارائه دهید
بیمه تامین اجتماعی شاغلین استارتاپ ها و دور کاری اجباری خواهد شد ! بیمه تامین اجتماعی شاغلین استارتاپ ها و دور کاری اجباری خواهد شد !
ایمن نمودن کسب وکار در مواجهه با قطع تلگرام و اینستاگرام ایمن نمودن کسب وکار در مواجهه با قطع تلگرام و اینستاگرام
مهمترین عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی مهمترین عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی
۱۰ روش کاهش هزینه های کسب و کار بدون اخراج کارکنان ۱۰ روش کاهش هزینه های کسب و کار بدون اخراج کارکنان
motچیست ؟ گام به گام در مسیر و تعامل با مشتری از قبل خرید تا بعد از خرید فروشگاه اینترنتی motچیست ؟ گام به گام در مسیر و تعامل با مشتری از قبل خرید تا بعد از خرید فروشگاه اینترنتی
دامپینگ چیست؟ دامپینگ چیست؟
نگاهی به چگونگی معرفی یک سازمان برای ارائه یک کسب وکار نگاهی به چگونگی معرفی یک سازمان برای ارائه یک کسب وکار
برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست
اجزای استاندارد یک طرح کسب وکار اجزای استاندارد یک طرح کسب وکار
دسته بندی مشاغل پردرآمد در ایران دسته بندی مشاغل پردرآمد در ایران
بازاریابی محتوا چیست بازاریابی محتوا چیست
مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی
تدوین برنامه کسب وکار یک صفحه ای تدوین برنامه کسب وکار یک صفحه ای
آشنایی با کلید واژه هایی که برای تبلیغات در گوگل  نیاز دارید آشنایی با کلید واژه هایی که برای تبلیغات در گوگل نیاز دارید
راهکارهای مهم برای ثبات کسب وکار راهکارهای مهم برای ثبات کسب وکار
آشنایی با کسب وکارهای موفق دنیای مجازی(dropbox) آشنایی با کسب وکارهای موفق دنیای مجازی(dropbox)
چگونگی تهیه مدل کسب و کار چگونگی تهیه مدل کسب و کار
مدیریت چرخهٔ عمر محصول (منحنی PLC) مدیریت چرخهٔ عمر محصول (منحنی PLC)
آشنایی با انواع مدلهای کسب وکار در دنیای وب آشنایی با انواع مدلهای کسب وکار در دنیای وب
10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی) 10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی)
نکاتی در مورد روش Clickbait یا «طعمه کلیک» در اینترنت نکاتی در مورد روش Clickbait یا «طعمه کلیک» در اینترنت
ماتریس آنسوف ( تکنیکی برای توسعه محصول – بازار ) ماتریس آنسوف ( تکنیکی برای توسعه محصول – بازار )
برترین استارت آپ های جهان در سال 2017 برترین استارت آپ های جهان در سال 2017
مهمترین اجزاء یک Business Model مهمترین اجزاء یک Business Model
آیا کسب و کار من هم وب سایت می خواهد؟!؟
آیا کسب و کار من هم وب سایت می خواهد؟!؟

در شروع هر کسب و کاری اهمیت داشتن وب سایت در کنار سایر نگرانی های شروع کسب و کار اهمیت دارد. ایجاد یک وب سایت علاوه بر اینکه اعتبار شرکتی شما را افزایش می دهد موجب شناخته شدن کسب و کار می شود و موجب حضور آنلاین شما و افزایش مخاطبان بسیاری را به سمت کسب و کار کار شما می شود.

اگرچه بسیاری از کسب و کار های کوچک در جهان دارای وب سایت نمی باشند ولی باید ایجاد یک  وب سایت برای کسب و کار خود را به عنوان بخشی از اولویت های خود در نظر بگیرید.



دلایل داشتن وب سایت در کسب  و کار


دلایل بسیاری برای داشتن وب سایت در هر کسب  و کاری وجود دارد که در این مقاله با اشاره به مهمترین دلایل شما را برای ایجاد یک وب سایت راهنمایی می کنیم.

 

  • افزایش اعتبار کسب و کار


وب سایت معمولا اولین نقطه تماس مشتریان و آشنایی با برند شما می باشد که موجب می شود آگاهی مشتریان نسبت به برند تجاری افزایش یابد. داشتن وب سایت سبب می شود که اطمینان مشتریان افزایش یابد .

البته در این بخش باید ذکر کرد که وب سایت  باید به درستی طراحی شده باشد و کاربر پسند باشد و در تمامی صفحات نمایشی به درستی نمایش داده شود.

 

  • ترویج کسب  و کار


داشتن وب سایت ارزان ترین راه برای ترویج کسب و کار می باشد که سبب می شود که به راحتی دیده شوید. وب سایت ها باعث می شود کسب و کار شما در سراسر جهان دیده شود.

در واقع هزینه داشتن وب سایت بسیار کمتر از هزینه نداشتن وب سایت است. وب سایت تجاری سبب می شود مشتریان به راحتی از کالا و خدمات شما آگاه شوند ومشتریان بالقوه به راحتی با شما ارتباط داشته باشند.

 

  • صرفه جویی در زمان


یک وب سایت خوب سبب می شود مشتریان بدون برقراری تماس تلفنی و یا ارتباط حضوری مستقیما با شما ارتباط برقرار کنند و بتوانند از نمونه کار ها, تصاویر و خدمات کسب و کار  آگاه شوند. در وب سایت خود می توانید بخشی به نام پرسش های متداول تهیه کنید تا کاربران به  راحتی پاسخ سوالات خود را در آن بخش بیابند.

 

  • دسترسی در تمامی زمان ها


مزیتی که در داشتن وب سایت برای کسب و کار شما وجود دارد این است که در هر زمانی می تواند در دسترس باشد. به عبارتی مشتریان شما می توانند در تمامی اوقات شبانه روز و در همه زمان ها از خدمات و کالاهای شما آگاه شوند. در دسترس بودن در تمامی زمان موجب می شود مشتریان شما رضایت بیشتری داشته باشند و فروش شما بیشتر شود.

 

-چگونه تاثیر وب سایت تجاری خود را بهبود بخشیم؟


همان طور که گفته شد اگر وب سایت تجاری مطابق با تمامی استاندار های کد نویسی باشد و به عبارتی کاربر پسند باشد. تاثییرات بسزایی در فروش و بازاریابی تجاری شما خواهد داشت .

به عبارتی داشتن وب سایت به تنهایی سبب موفقیت در کسب  و کار نمی شود بلکه لازم است تا برای  بهبود آن در بازه های زمانی مختلف تلاش شود.

 

iD4f25QVej

فعال کردن ابزار گوگل Analytics

ابزار گوگل  Analytics به شما کمک می کند تا در بازه های زمانی مختلف از ترافیک سایت خود و بازدید کنندگان سایت آگاه شوید تا بتوانید در این راستا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و بهبود دهید.

با فعال کردن ابزار گوگل  Analytics   می توانید با آنالیز صفحات پر بازدید خود و منبع بازدیدکنندگان خود آن صفحات را تقویت کنید و در این راستا ترافیک سایت خود را بهبود بخشید.


ایجاد تجربه کاربری مناسب در وب سایت

در یک وب سایت تجاری تجربه کاربری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تجربه کاربری عبارت است ازهر گونه تعامل کاربر با محصولات, شرکت, و نام تجاری کسب و کار شما. به عبارتی تمام المان های سایت شما باید به گونه ای باشد که به راحتی در دسترس کاربران قرار گیرد و اصول سادگی به همراه جذابیت در سایت شما ایجاد شده باشد. اجزای سایت از جمله منو  و دیگر بخش های سایت باید به راحتی مشاهده شود و تمامی اطلاعات در دسترس کاربران باشد.

رعایت بازاریابی محتوایی

 

امروزه بازاریابی محتوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اصول بازاریابی محتوایی را در سایت خود اجرا کنید و سعی کنید محتوایی غنی برای کاربران ایجاد کنید به طوری که پاسخ گوی سوالات آن ها باشد و کالا و خدمات لازم را در اختیار ان ها قرار دهد.


سازگاری با برند تجاری

سایت تجاری شما باید با برند تجاری شما همگام باشد. به طور مثال تمامی المان های سایت از جمله رنگ و تصاویر و دیگر المان های گرافیکی  وب سایت باید با لگو و کسب  و کار شما متناسب باشد.

 

ایجاد وب سایت تجاری سبب می شود که اعتبار کسب  کار شما افزایش یابد و رضایت و آسودگی مشتریان شما بهبود یابد ولی یک نکته اهمیت دارد که وب سایت ها نیاز به پشتیبانی قوی دارند. اگر از تخصص لازم برای پشتیبانی وب سایت برخوردار نیستید این فرایند را به افراد متخصص واگذار کنید.