برند شخصی چیست؟(قسمت2)

برند شخصی ، راهی برای ایجاد یک طرح بازاریابی و افزایش پیروان درصفحات اجتماعی

 

3.هر روز درصفحات با ارزش خود پست ارسال کنید.

چگونه دیگران را با خود و برند خود آشنا کنیم؟!

اولین قدم قابل دسترس بودن و قدم بعدی به اشتراک گذاشتن تخصص و تجربه خود با دیگران است.

ایجاد نقش فعال در کانال های اجتماعی باعث تاثیر گذار بودن وبدست آوردن  پیروان می شود .بررسی در پیروان توییتر نشان داده است که یکی از عوامل مهم در افزایش طرفدارها ارسال منظم ومداوم پست می باشد.

  • کاربرانی که به طور معمول 1الی 1000 توییت ارسال کرده اند به طور معمول 51 تا100 طرفدار دارند.
  • کاربرانی که بیشتر از 10000 توییت ارسال کرده اند فالوور و طرفدارانی حدود 1000 تا 5000 دارند.
  • تخمیین زده شده است که کاربرانی که دارای 15000 توییت باشند دارای فالوور هایی حدود 100000 تا 1 میلیون می باشند.

تحقیقات زیر دفعات ایده آل ارسال پست در رسانه های اجتماعی را که مربوط به برند شرکت ها می باشد را نشان می دهد که شروع خوبی برای مطلع شدن از دستورالعمل های به اشتراک گذاری پست می باشد.

  • Face book   دو بار در روز
  • Twitter پنج بار در روز
  • Linkedln  یک بار در روز
  • Google دو بار در روز
  • Pinterest  پنج باردر روز
  • Instagram پنج بار در روز

برای ارسال به طور مداوم، می توان از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی Buffer، که به ما اجازه  می دهد یک صف از پست ها را ایجاد کنیم  و پست ها را  با توجه به برنامه زمانی ارسال کنیم استفاده کنیم.

پرسش

در چه تعداد رسانه اجتماعی باید فعالیت کنیم؟

بستگی به توانایی شما در کنترل کردن  صفحات اجتماعی دارد به طوری که انسجام صفحات حفظ شود .

 

4.به گروه های چت و انجمن ها متصل شوید تا  با دیگران ارتباط برقرار کنید.

چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟

به اشتراک گذاری مداوم در رسانه های اجتماعی منجر به جذب دیگران به شما و نام تجاری شما می شود. همراه با این، شما می توانید یک رویکرد فعال در رسانه های اجتماعی در تعامل با دیگر افراد انجمن کسب کنید.

Barry Feldman دارای راهنمایی های بسیاری در این جنبه از برند شخصی می باشد.

  • ارتباطات جدید خود را دنبال کنید و با آن ها در ارتباط باشید و به قول های خود عمل کنید.
  • در شبکه خود با افراد در ارتباط باشید.
  • خود را با مردم درجه یک احاطه کنید.
  • اجازه ندهید چیزی شما را متوقف کند اعتماد به نفس داشته باشید تا به بهترین ها برسید.
  • شبکه ای از دوستان خود و رهبران موفق را دنبال کنید.
  • مربیان را مشاهده کنید و مانند آن ها عمل کنید.
  • از همه مشاوره بگیرید .
  • هرچه می توانید را انجام دهید.
  • از افرادی که با شما در ارتباط اند بپرسید که آیا به کمک احتیاج دارند یاخیر.
  • سوال های زیادی بپرسید و گوش دهید.
  • به مردم بگویید که شما خوشحال می شوید که داستان های آن ها را بشنوید.
  • همیشه در دسترس همسالان و سازمان خود باشید.

 

این یک لیست بزرگ از راهنمایی است. و چندین راه عملی برای  استفاده از این راهنمایی ها در رسانه اجتماعی برند شخصی وجود دارد.

 

  1. خود را با مردم درجه یک احاطه کنید.

از ابزاری مانند JustUnfollow استفاده کنید تا ارتباط افراد را درتوییتر مشاهده کنید و با چند کلیک به آن ها متصل شوید و آن ها را follow  کنید.

 

  1. مربیان را بیابید , ازهمه مشاوره بگیرید.

هرچه می توانید انجام دهید گروه ها و انجمن ها مانند فیس بوک گوگل پلاس و…همگی یک نمونه از اتصال به این نحو را فراهم می کند.

 

  1. همیشه در دسترس همسالان و سازمان خود باشید.

با اتصال به توییتر چت و هشتگ اینستاگرام می توانید به انجمن ها نزدیک تر شوید.

 

5.مواردی که شما mention  مخاطب قرار داده می شوید را مشاهده  و سریع پاسخ دهید.

بهترین راه برای پیگیری کسانی که شما را مخاطب قرار داده و به شما پیام می فرستند چیست؟

یک آمار تعجب آور در رسانه های اجتماعی در حیطه برند شرکت ها انتظار سریع پاسخ از نظر کاربران است.

مطالعه Lithium Technologies نشان داده است که 53 درصد از افرادی که برند سازمانی را توییت می کنند انتظار پاسخی کمتراز 1 ساعت را دارند.این درحالیست که باید انتظار زمان پاسخی به مدت کمتراز 24 ساعت برای برند های شخصی و برای شبکه های مختلف اجتماعی را داشت.

راهکارهای پاسخ سریع در مواقعی که مخاطب واقع می شویم:

1.پیگیری موارد مخاطب واقع شده با ابزار مانیتورینگ

مواردی را که مورد مخاطب واقع می شوید را دنبال کنید.

شما می توانید مواردی که مورد مخاطب واقع می شوید را در لیستی مشاهده کنید و با پاسخ دادن به آن ها ارتباطات خود را افزایش دهید.

 

2.نهایت استفاده از ایمیل را انجام دهید.

همه شبکه های بزرگ اجتماعی ارتباطات با ایمیل را به خوبی  پشتیبانی می کنند. شما می توانید تنظیمات اطلاع رسانی خود روی مواردی مانند  پیروان، نظرات جدید، اشاره، پیام ها، و…تنظیم کنید.هنگامیکه ایمیلی به صندوق پستیتان وارد می شود شما میتوانید ایمیل ها رابه پوشه ها انتقال دهید و برچسب به آن ها اضافه کنید به عنوان مثال در Gmail، این امکان وجود دارد یک صندوق پستی رنگی درست کنید که به شما هنگام مورد اشاره شدن و مخاطب قرار گرفتن در رسانه های اجتماعی هشدار می دهد.یک قدم بالاتر این است که می توان ایمیل خود را به یکی دیگر از خدمات مانند پیام کوتاه و یا آگاه شدن از طریق دسکتاپ متصل کنید به طوری که شما می توانید اطلاعیه ها را در فوری ترین زمان ممکن دریافت کنید در اینجا چند ایده برای  سفارشی کردن اطلاعیه ها وجود دارد.علاوه بر این، اطلاعیه های تلفن همراه هم می تواند برای نظارت بر مواردی که مورد مخاطب قرار می گیریم بسیار مفید باشد. با دانلود نرم افزار رسمی برای کانال های اجتماعی (به عنوان مثال، برنامه فیس بوک و یا برنامه توییتر) شما می توانید اتخاب های خوبی داشته باشید.

 

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1396/05/02
0.0
تعداد بازدید : 2394
تعداد کامنت : 0