گوشي هايي كه از آب نمي ترسند

ضد آب بودن شايد به اندازه برخي امكانات چندان به چشم نيايد اما ارزش آن زماني مشخص مي‌شود كه موبايل شما در يك شرايط مرطوب و خيس قرار گيرد. ما در اين مطلب گوشي‌هاي موبايلي را معرفي مي‌كنيم كه ضد آب هستند

ضد آب بودن شايد به اندازه برخي امكانات چندان به چشم نيايد اما ارزش آن زماني مشخص مي‌شود كه موبايل شما در يك شرايط مرطوب و خيس قرار گيرد. ما در اين مطلب گوشي‌هاي موبايلي را معرفي مي‌كنيم كه ضد آب هستند يا حداقل مقاومت مطلوبي در برابر خيس شدگي دارند. 
 
سوني اكسپريا Z1 كامپكت 
سوني همواره ثابت كرده است كه به ساخت دستگاه‌هاي ضد آب علاقه دارد. Xperia Z1 Compact جديدترين گوشي سوني است كه در نمايشگاه CES معرفي شد و از چنين امكاني برخوردار است. اين گوشي همچون برادر بزرگترش اكسپريا  Z1 به خوبي در مقابل آب مقاومت مي‌كند. اين گوشي چهارهسته‌اي دوربين ۲۰ مگاپيكسلي دارد. 
 
سوني اكسپريا Z1
سردمدار گوشي‌هاي سوني نه تنها ضد آب است بلكه مي‌تواند براي حدود ۳۰ دقيقه تا عمق يك و نيم متري قرار گيرد. تصاويري كه ما با آن از زير آب گرفته‌ايم فوق‌العاده است. اگر خيلي به شنيدن موسيقي در حمام هم علاقه داريد اين گوشي را توصيه مي‌كنيم. 
 
Kyocera Hydro Elite
يك گوشي نسبتا متوسط كه توسط شركت ورايزون عرضه مي‌شود و احتمالا شما در ايران چندان از آن نشنيده‌ايد. اين گوشي با شبكه نسل چهارم موبايل 4g LTE كار مي‌كند. 
 
Verykool RS90 Votex
وقتي اين گوشي را در كيف خود مي‌گذاريد نگران افتادن آن در جوي آب نباشيد. اين گوشي كه اندرويد نسخه ۴ دارد به خوبي در مقابل خيس‌شدگي مقاوم است. 
 
Sony Z Ultra Google Play Edition
اگر حاضريد ۶۴۹ دلار براي اين گوشي بپردازيد پس نگران آب نباشيد. اين گوشي كه با صفحه نمايش ۶.۴ اينچي مي‌توان به آن فبلت هم گفت از پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۰ بهره مي‌برد و اندرويد نسخه ۴.۴ را روي خود دارد. از آنجا كه گوگل اين گوشي را برند مي‌كند نرم‌افزارهاي گوگل سريع‌تر روي آن به روز مي‌شوند 
 
Samsung Galaxy S4 Active
هر چند اين گوشي نظر بسياري از منتقدان را به خود جلب نكرد اما عملا يك گوشي ضد آب است. اين گوشي همچنين از ويژگي Aqua بهره مي‌برد كه اجازه مي‌دهد با دوربين ۸ مگاپيكسلي آن زير آب فيلمبرداري و يا تصويربرداري كنيد.

 

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1392/11/21
0.0
تعداد بازدید : 1878
تعداد کامنت : 0