دلایل وزارت ارتباطات برای تاخیر در اجرای رجیستری موجه نیست

دلایل وزارت ارتباطات برای تاخیر در اجرای رجیستری موجه نیست

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با گله از وزارت ارتباطات برای تاخیر در اجرای رجیستری، گفت: وزارت ارتباطات دلیل تاخیر را عدم پیش‌بینی اعتبارات لازم دانسته اما ما تاخیرها را موجه نمی‌دانیم.
 
خورشیدی در گفت و گو با فارس  اظهار داشت: در حالی که وزارت صنعت باید این اعتبارات را پیش‌بینی می‌کرد،اما پیش‌بینی‌های لازم را نداشته و از این رو تخصیص اعتبارات توسط وزارت ارتباطات انجام شده که در نهایت نیز این وزارتخانه  28خردادامسال قرارداد خود با پیمانکار داخلی را منعقد کرده است.
 
وی با بیان این که به عنوان سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا از وزارت ارتباطات گله‌مند هستیم و این تاخیرها را موجه نمی‌دانیم، افزود: با این وجود به اجرای رجیستری در آینده نزدیک خوش بین هستم؛ چراکه به لحاظ علمی و فنی کار کارشناسی و عمیقی برای این طرح صورت گرفته و کارشناسان به این باور قطعی رسیدند که این کار از لحاظ فنی کاملا عملیاتی و اجرایی است.
 
این طرح بدون کمترین مشکلی برای مصرف‌کنندگان، به زودی نهایی خواهد شد.با توجه به مجموع تمهیدات صورت گرفته، اجرای رجیستری منجر به کاهش حاشیه سود برای واردکنندگان خواهد شد و علاوه بر آن می‌توان گوشی همراه را با قیمت ارزان تری در اختیار مصرف‌کننده نهایی قرار داد.
 
وی با بیان این که از زمان آغاز طرح رجیستری به طور عمومی، 2ماه به صاحبان گوشی‌های همراه فرصت داده خواهد شد و پس از آن اگر گوشی قاچاق باشد، به آن دیگر خدمات داده نمی‌شود، گفت: بنابراین به مردم پیشنهاد می‌شود گوشی‌های همراه خود را از نمایندگی‌های معتبر و با گارانتی که موید سلامت کالا و واردات قانونی است،خریداری کنند.
نویسنده : وب مک
تاریخ : 1396/05/23
0.0
تعداد بازدید : 1549
تعداد کامنت : 0