رونمایی از گلکسی نوت 8

فروش گلکسی نوت 8 در ایالات متحده از تاریخ 24 آگوست آغاز خواهد شد

هفته گذشته بود که مشخص شد گلکسی نوت 8 در چه تاریخی در کره جنوبی عرضه می‌شود و حالا اطلاعاتی منتشر شده که تاریخ عرضه این پرچم‌دار را در ایالات متحده نشان می‌دهد. با توجه به اطلاعاتی که یکی از کاربران Reddit به نام “note8throwaway” منتشر کرده است، عرضه این اسمارت‌فون در ایالات متحده از تاریخ 24 آگوست آغاز خواهد شد.

این کاربر مدعی شده که اطلاعات خود را از یکی از کارمندان شرکت توزیع مرسولات الکترونیکی Best Buy‌ به‌دست آورده و توسط سامسونگ و ورایزن تایید شده است. حالا اگر این اطلاعات صحت داشته باشد بدان معنا خواهد بود که سامسونگ قصد ندارد طرح پیش‌فروش گلکسی نوت 8 را در ایالات متحده اجرا کند و یک روز پس از معرفی رسمی، این هندست را روانه بازار خواهد کرد.

در حال حاضر این کمپانی کره‌ای تایید کرده است که مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 را در تاریخ 23 آگوست و در نیویورک برگزار خواهد کرد. به هر حال بهتر است بازهم این اطلاعات را تنها یک شایعه بدانیم.

با توجه به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، گلکسی نوت 8 نمایشگری حساس به فشار خواهد داشت و از نظر ظاهری مشابه با گلکسی S8 و S8 پلاس خواهد بود. بدنه گلکسی نوت 8 از فلز و شیشه ساخته شده و در قسمت پشتی آن می‌توانیم یک دوربین دوگانه را مشاهده کنیم که در کنار اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است.

در واقع به‌نظر می‌رسد امکان استفاده از اسکنر ادغام شده با نمایشگر هنوز برای سامسونگ مقدر نشده است. این فبلت از صفحه نمایشی 6.4 اینچی استفاده می‌کند که از نوع سوپر امولد بوده و وضوح آن QHD+ است. این نمایشگر از نوع Infinity Display بوده و در دو طرف خود دارای خمیدگی است.

گلکسی نوت 8 به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز خواهد بود. سکان هدایت این مجموعه سخت‌افزاری را اندروید 7 نوقا بر عهده دارد که به رابط کاربری انحصاری سامسونگ مزین شده است. دوربین دوگانه مورد استفاده در این پرچم‌دار از دو سنسور 12 یا 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

 نسخه در نظر گرفته شده گلکسی نوت 8 برای بازارهای ایالات متحده و برخی دیگر از کشورها از چیپست اسنپدارگون 835 استفاده خواهد کرد، اما این شرکت کره ای بیش‌تر نسخه‌های تولیدی خود از این هندست را با چیپست اگزینوس 8895 روانه بازار خواهد کرد. برای دسترسی به تمام اخبار منتشر شده از گلکسی نوت 8 می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1396/05/25
0.0
تعداد بازدید : 1809
تعداد کامنت : 0