بهترین روش های افزایش ورودی و ترافیک سایت

۱۰ روش هوشمند برای هدایت ترافیک بیشتر به سایت خود

کارشناسان سایت پرسش و پاسخ Quora با توجه به راهبردهای هوشمندانه واژه های کلیدی تا بدلکاران در دنیای واقعی، روش هایی ابتکاری را برای افزایش ترافیک واقعی و هماهنگ با وب سایت شما پیشنهاد می کنند.

 

۱. وارد جامعه "ورودی رایگان گوگل" شوید
سایت googleinput.ir، ورودی رایگان گوگل، می تواند منبعی ارزشمند از ترافیک رایگان باشد.
بهترین رشته گفت و گو مربوط به کسب و کار خود را در googleinput بیابید و لینک سایت خود را در ساعت های شلوغ در آن پست کنید و روزانه بر روی لینک باکس آن کلیک کنید.


۲. با استفاده از ویکیپدیا کمی بازاریابی کنید
به دنبال لینک های خراب “ارجاع” در ویکیپدیا بگردید. زمانی که لینکی با این مشخصات را در موضوع مد نظر یافتید، مقاله ای در سایت خود بنویسید که لینک اصلی ارجاع در مقاله ویکپدیا را داشته باشد. مقاله خود را پست کرده و لینک خراب را با لینک خود عوض کنید.


۳. واژه های کلیدی، واژه هایی کلیدی هستند
فرض کنید که شما یک مشتری برای خدماتی هستید که ارائه می کنید. برای دسترسی به این خدمات، شما چه واژه های کلیدی را جست و جو می کنید؟
همیشه از مشتریان خود بپرسید که چگونه شما را پیدا کرده اند و روی استفاده از واژه های کلیدی تمرکز کنید. هم چنین، تحقیق کنید که رقبای شما از چه واژه های کلیدی استفاده می کنند. برخی از ابزارهای خوب برای این کار، SpyFu، Alexa، و OpenSiteExplorer هستند.


۴. مشتریان خود را به تبلیغ کردن وب سایت شما در میان دوستانشان تشویق کنید
تنها یک مسابقه را مدیریت نکنید؛ مسابقه ای را اداره کنید که برنده آن کسی است که بیشترین رأی را از عموم دریافت کند.
با این کار نه تنها افراد را به برنده شدن در رقابت تشویق کرده اید، بلکه باعث شده اید که این افراد به شکلی فعال برای شما تبلیغ کنند.


۵. از قدرت “زیبایی” استفاده کنید.
یک حیوان اهلی برای اداره خود تهیه کرده و هر روز تصاویری از آن را به اشتراک بگذارید.

 

AcLwQr3W4k


۶. (اگر هنور دیر نشده است) یک آدرس خوب برای سایت خود انتخاب کنید.
از واژه های کلیدی در نام کسب و کار خود در آدرس وبسایت استفاده کنید.
اگر در مشهد ابزار باغبانی می فروشید، آدرس شما می تواند به این صورت باشد: http://mashhadgardentoys.com.


۷. یک وبلاگ برای کسب و کار خود دست و پا کنید…
… و برای انتخاب محتوای خود قدری تلاش کنید.
گوگل زمانی را که کاربران روی صفحه شما سپری می کنند ردیابی کرده و مشخص می کند که این مدت تا چه اندازه برای آن ها مفید بوده است، پس هرچه محتوای شما بهتر باشد، رتبه ی بالاتری را دریافت خواهد کرد.
بسیاری از کسب و کارها به اشتباه از وبلاگ خود به عنوان مکانی برای انتشار اخبار رسانه ها استفاده می کنند. مشتریان شما اهمیتی به آن نمی دهند. برای جذب بازدید کنندگان شما باید به دنبال ۲۰۰۰ کلمه محتوای با کیفیت و سودمند باشید.


۸. تاکتیک های گوریلی…
لوگو و آدرس وب سایت خود را روی بادکنک چاپ کنید.
یک مخزن هلیوم اجاره کنید. به یک مکان پر ازدحام (مرکز خرید، فستیوال، ساحل و …) بروید و بادکنک ها را رایگان به کودکان هدیه دهید. این بادکنک ها می توانند بیلبود متحرکی برای شرکت شما باشند که جلوی چشم همه ی بزرگسالانی هستند در آن منطقه حضور دارند.
یک تکه کاغذ با کد تخفیف را درون بادکنک ها قرار دهید (و متنی را روی بادکنک چاپ کنید که وجود این کد را خبر دهد) تا والدین علاقه مند بعدها بادکنک را بترکانند و کد تخفیف را به دست آورند، و تعاملی به یاد ماندنی با برند شما داشته باشند.


۹. از دیگران کمک بخواهید
با اتصال به سایت های خبری، وبلاگ نویسی مهمان، و برگزاری سمینارهای آنلاین، از سایت های دیگر، لینک های ورودی به وب سایت خود ایجاد کنید.
از فروشندگان، شرکاء، رسانه ها، مشتریان، دوستان خود در دانشگاه و یا هر منبع معتبر دیگری که با آن در تعامل هستید، بخواهید تا در متن های خود با توجه به اهداف شما، واژه های کلیدی را به صورت هایپرلینک با آدرس وب سایت شما بگنجانند. اگر منبع ارجاع دهنده یک صفحه رده بالا باشد، در فاصله ی کمتر از دو ماه شما باید ارتقای رتبه محسوسی داشته باشید.


۱۰. برای افراد مفید باشید
افرادی را پیدا کنید که به کسب و کار شما علاقه مند هستند، صرف نظر از آنکه به دنبال کمک هستند یا مشکلاتی در رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و تالارهای گفت و گو دارند.
برای مثال اگر کسب و کار شما فروش غذای سگ است، باید به دنبال افرادی باشید که در تالارهای گفت و گو به دنبال غذای مناسبی برای سگ خود می گردند. می توانید اطلاعات مورد نیاز در اختیار آن ها قرار دهید و در پایان لینکی از سایت خود را در آن بگنجانید.

E8EKdViw9Z

گروه وب مک 
➖➖➖➖➖➖➖➖
کسب و کارهای الکترونیکی | بهینه سازی و سئو وب سایت تلگرام-وب-مک اینستاگرام-وب-مک

 

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1396/06/09
0.0
تعداد بازدید : 2617
تعداد کامنت : 0