ویژگی های جدید قلم «اس پن» گلکسی نوت8

ویژگی های جدید قلم «اس پن» گلکسی نوت8

بالاخره سامسونگ از گلکسی نوت 8 رونمایی کرد.در جدیدترین سری از خانواده‌ی نوت شاهد تغییرات زیادی از جمله دوربین دوگانه، نمایشگر Infinity و «اس پن» پیشرفته تر هستیم.در این مطلب نگاهی داشته به ویژگی های شگفت انگیز این قلم هوشمند خواهیم داشت.

قلم S pen در زمینه های کیفیت، سرعت، عملکرد، طراحی ظاهری و همچنین سازگاری با نرم افزارهای گوناگون پیشرفت‌های چشمگیری کرده و توانسته انتظارات طرفداران را برآورده کند. اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ با معرفی گلکسی نوت 7 متحمل شکست بزرگی شد و به همین دلیل تمام تلاش خود را کرده تا گلکسی نوت 8 به سرنوشت مدل قبلی دچار نشود.

قبل از بررسی ویژگی های جدید باید به نکته ای اشاره کنیم. زمانی که قلم را خارج می کنید بخش  Air Command به شکل خودکار ظاهر می شود و شما می توانید از قابلیت های جای گرفته در آن استفاده کنید.

در ادامه به بررسی ویژگی های این قلم جدید خواهیم پرداخت.

Air Command

همانطور که گفته شد این بخش با خارج کردن قلم در سمت راست صفحه نمایش ظاهر می شود و می توانید به راحتی از قابلیت های آن از جمله دفترچه یادداشت سریع، منوی تنظیمات و … بهره ببرید.

Translate and Convert

با حرکت دادن قلم بر روی متن های مختلف نه تنها می توانید کلمات را ترجمه کنید بلکه قادر به ترجمه تمامی جملات و متن ها به 71 زبان زنده جهان هستید.

Smart Select و Live Message

با استفاده از این قابلیت به شکلی سریع می توانید GIF های مختلف را بسازید، انتخاب کنید و به اشتراک بگذارید.

Magnify

اگر قلم را بالای عکس، متن و یا ویدیویی قرار دهید می توانید نگاهی دقیق تر به آن داشته باشید. برای مثال اگر عکسی کوچک باشد با استفاده از این قابلیت عکس را در ابعاد بزرگ تر مشاهده خواهید نمود.

Screen off memo

اگر شما نیز فردی پر مشغله هستید و در هر زمان نیاز به نت برداری دارید این قابلیت فرشته‌ی نجات شما خواهد بود. فقط کافی است با استفاده از این ویژگی در هر زمان و مکان متن مورد نظر را در آن تایپ کنید و به یاد داشته باشید نوشته های شما همیشه بر روی صفحه نمایش شما به لطف Always-On display در معرض نمایش هستند.

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1396/06/21
0.0
تعداد بازدید : 2328
تعداد کامنت : 0