مقالات مرتبط
مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش فروش اینترنتی از طریق وب سایت مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش فروش اینترنتی از طریق وب سایت
تجاری سازی وب سایت برای افزایش بازدهی کسب وکار تجاری سازی وب سایت برای افزایش بازدهی کسب وکار
قبل ازطراحی سایت از تاثیرات هویت مجازی بر رونق در کسب و کار آگاه شویم . قبل ازطراحی سایت از تاثیرات هویت مجازی بر رونق در کسب و کار آگاه شویم .
حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟ حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟
4 عامل مهم در ارتقا فروش برای رونق کسب و کار 4 عامل مهم در ارتقا فروش برای رونق کسب و کار
شناسایی راهکارهای مهم بازگشت سرمایه یا ROI شناسایی راهکارهای مهم بازگشت سرمایه یا ROI
شرکت تامسون رویترز 100 شرکت برتر در حوزه فن اوری اطلاعات اعلام کرد شرکت تامسون رویترز 100 شرکت برتر در حوزه فن اوری اطلاعات اعلام کرد
6گام در راه اندازی کسب وکار اینترنتی در منزل 6گام در راه اندازی کسب وکار اینترنتی در منزل
فرار از ورشکستگی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک فن اوری هوش تجاری فرار از ورشکستگی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک فن اوری هوش تجاری
حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟ حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟
نکاتی درمورد شناسایی محصول و یا خدماتی که می خواهید به مشتری ارائه دهید نکاتی درمورد شناسایی محصول و یا خدماتی که می خواهید به مشتری ارائه دهید
بیمه تامین اجتماعی شاغلین استارتاپ ها و دور کاری اجباری خواهد شد ! بیمه تامین اجتماعی شاغلین استارتاپ ها و دور کاری اجباری خواهد شد !
ایمن نمودن کسب وکار در مواجهه با قطع تلگرام و اینستاگرام ایمن نمودن کسب وکار در مواجهه با قطع تلگرام و اینستاگرام
مهمترین عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی مهمترین عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی
۱۰ روش کاهش هزینه های کسب و کار بدون اخراج کارکنان ۱۰ روش کاهش هزینه های کسب و کار بدون اخراج کارکنان
motچیست ؟ گام به گام در مسیر و تعامل با مشتری از قبل خرید تا بعد از خرید فروشگاه اینترنتی motچیست ؟ گام به گام در مسیر و تعامل با مشتری از قبل خرید تا بعد از خرید فروشگاه اینترنتی
دامپینگ چیست؟ دامپینگ چیست؟
نگاهی به چگونگی معرفی یک سازمان برای ارائه یک کسب وکار نگاهی به چگونگی معرفی یک سازمان برای ارائه یک کسب وکار
برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست
اجزای استاندارد یک طرح کسب وکار اجزای استاندارد یک طرح کسب وکار
دسته بندی مشاغل پردرآمد در ایران دسته بندی مشاغل پردرآمد در ایران
بازاریابی محتوا چیست بازاریابی محتوا چیست
مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی
تدوین برنامه کسب وکار یک صفحه ای تدوین برنامه کسب وکار یک صفحه ای
آشنایی با کلید واژه هایی که برای تبلیغات در گوگل  نیاز دارید آشنایی با کلید واژه هایی که برای تبلیغات در گوگل نیاز دارید
راهکارهای مهم برای ثبات کسب وکار راهکارهای مهم برای ثبات کسب وکار
آشنایی با کسب وکارهای موفق دنیای مجازی(dropbox) آشنایی با کسب وکارهای موفق دنیای مجازی(dropbox)
چگونگی تهیه مدل کسب و کار چگونگی تهیه مدل کسب و کار
مدیریت چرخهٔ عمر محصول (منحنی PLC) مدیریت چرخهٔ عمر محصول (منحنی PLC)
آشنایی با انواع مدلهای کسب وکار در دنیای وب آشنایی با انواع مدلهای کسب وکار در دنیای وب
10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی) 10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی)
نکاتی در مورد روش Clickbait یا «طعمه کلیک» در اینترنت نکاتی در مورد روش Clickbait یا «طعمه کلیک» در اینترنت
ماتریس آنسوف ( تکنیکی برای توسعه محصول – بازار ) ماتریس آنسوف ( تکنیکی برای توسعه محصول – بازار )
برترین استارت آپ های جهان در سال 2017 برترین استارت آپ های جهان در سال 2017
مهمترین اجزاء یک Business Model مهمترین اجزاء یک Business Model
بهترین دلیل برای ثروتمند شدن کارآفرین های موفق
کارآفرین های محتاط چگونه بدون انجام ریسک های بزرگ، ثروتمند می شوند؟



 قانون اول کارآفرین محتاط : تا زمانی که کسب و کارتان جدی و سودآور نشده شغل فعلی خودتون را رها نکنید.


مهمترین استراتژی برای شروع کارآفرینی :

 

  • تصمیم برای شروع کسب و کار تازه
  • انتخاب یک شغل پاره وقت در زمینه کاری که میخواهید وارد آن بشوید (ترجیحاً بازاریابی و یا فروش )
  • گذاشتن حداقل 5 ساعت در هفته برای مطالعه .

اگر تازه کار هستید با محصولی شروع کنید که همین الان فروش خوبی دارد :)

باید درک کنید که مشتریان به کالای شما نیاز ندارند پس برای این که ترغیبشان کنید به خرید باید وادارشان کنید که آن را بخواهند .

خواسته با نیاز فرق دارد .

حالا که مشتری به کالای ما نیازی ندارد پس چگونه کاری کنیم که بخواهد ؟

  • در تبلیغات به مشتری ها نشان دهیم انجام کاری به خصوص باعث برآورده شدن یکی از آرزوهایشان می شود .
  • در ذهن خریدار خود تصویری احساسی بوجود آوریم .
  • درباره ی فواید محصولمان ادعای خاصی کنیم و بعد آن را اثبات کنیم .
  • احساسی که مشتری دنبالش هست را معادل خرید محصول خودمون قرار بدیم .

سود دهی طبیعی نیست ! نتیجه ی فشاری غیرطبیعی است . سود چیزی اضافه است که وقتی به دست می آید که یک شخص چنان انرژی زیادی تولید کند که روی انرژی اطرافیان اش اثر بگذارد .

هدف اصلی تمام مشتریان این است که با کمترین هزینه بیشترین مقدار ممکن محصول را از شما بگیرند .

هدف اصلی کارمندان متوسط این است که بیشترین دستمزد را بگیرند و کمترین کار را انجام دهند .

هدف اصلی رقبای تان این است که به مشتریان تان این احساس را بدهند که می توانند با خرید از آن ها به جای شما محصول بیشتر را با قیمت کمتر دریافت کنند .

مهمترین بخش کسب و کار مزیت رقابتی آن است .پس هیچ وقت آن را نباید از دست داد مثلا خرید یک لیوان قهوه از مک دونالد ارزان تر از استارباکس است پس چرا مردم استارباکس را ترجیح می دهند ؟ چون تجربه کردن استارباکس مزیت رقابتی اش است .

در مثالی دیگر شرکت تیفانی یک برند لوکس طلا جواهر است .زمانی این برند تصمیم گرفت که اجناس ارزان تری هم از جنس نقره و ... تولید کند تا بازه ی مشتری های خود را افزایش دهد .

در اوایل سوددهی افزایش پیدا کرد ولی بعد ها به شکست محکوم شدند چون مشتریان ثروتمند خود را از دست دادند .این برند دیگر خاص نبود :)

یکی از مهمترین قابلیت های یک کارآفرین توانایی تبدیل کردن کاری که انجام داده اید به پول نقد و رها کردن آن کسب و کار است ، اگر میخواهید بدانید این قابلیت را دارید این سؤال را از خودتان بپرسید :

آیا اگر از ماه بعد تصمیم بگیرید که دیگر کار نکنید کارمندانتان می توانند بدون شما کسب و کار را اداره کنند ؟

کم کم مسئولیت ها را به دیگران واگذار کنید ، اما دو کار را هیچ وقت واگذار نکنید : مسوولیت نهایی فروش و مسوولیت نهایی کیفیت محصول .

زمانی هم که کاری را محول کرده اید مطمئن شوید که برای کاری که انجام می دهد اعتبار و افتخار به دست آورده است .

جمله ی آخر : رهبران مؤثر فرهنگ مسئولیت پذیری به وجود می آورند .