گوگل ، در صدر پربازدیدترین سایت‌های ایرانی‌

ده وب سایت پرپازدید ایرانی



 وب سایتها نقش مهمی در زندگی روزانه افراد بازی میکنند و افراد ناگزیر از آنها استفاده می کنند. در این مطلب می‌خواهیم ببینیم پر بازدیدترین سایت‌هایی که ایرانی‌ها روزانه با آن سرکار دارند کدام هستند.  این آمار از نگاه الکسا می‌باشد.


ده وبسایت پربازدید در ایران :


۱- Google.com گوگل
موتور جستجوی گوگل در صدر استفاده روزانه کاربران ایرانی قرار دارد. این موتور جستجو با قابلیت‌های بسیاری که دارد همچنان محبوب‌ترین موتور جستجو در جهان می‌باشد.

 


۲- Aparat.com آپارات
آپارات یکی از سرویس‌های اشتراک گذاری ویدئو در ایران است. این سایت با مسدود شدن سایت یوتیوب برای کاربران ایرانی روز به روز محبوب‌تر شد تا اینکه امروز جایگاه دوم بیشترین بازدید در کاربران ایرانی را داشته باشد.

 


۳- Varzesh3.com ورزش3
پایگاه اطلاع رسانی ورزشی برای فارسی زبانان که اخبار حوزه ورزش (فوتبال،والیبال ،بسکتبال و…)ونتایج بازیها و جداول لیگ‌های ورزشی را بصورت زنده ارائه می‌کند.

 


۴- Digikala.com دیجیکالا
دیجیکالا که امروزه به عنوان مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران بشمار می‌رود. از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد و با نداشتن رقیب جدی در این حوزه توانست روز به روز بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب کند.

 


۵- Yahoo.com یاهو
موتور جستجوی یاهو هر چند در برابر گوگل پیشرفت چندانی نداشته است. اما باز هم رتبه ۵ پربازدیدترین سایت‌هایی که توسط ایرانی‌ها بازدید می‌شود را دارد.

 


۶- Wikipedia.org ویکی‌پدیا
ویکی‌پدیا یک دانشنامهٔ اینترنتی چندزبانه با محتویات آزاد است که با همکاری افراد داوطلب نوشته می‌شود و هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند مقالات آن را ویرایش کند.

 


۷- Shaparak.ir شاپرک
سایت شاپرک که برای درگاه‌ و پرداخت‌های اینترنتی از آن استفاده می‌شود. شاپرک با الگوبرداری از عملکرد شبکه های پرداخت در سطح بین‌المللی طراحی و با همکاری شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت در اردیبهشت ماه 1391 وارد فاز اجرایی شد.

 


۸- Instagram.com اینستاگرام
اینستاگرام همانطور که می‌دانید یک شبکه اجتماعی عکس و ویدیو می‌باشد. و بدلیل اینکه اپلیکیشن این وبسایت بسیار محبوب است و اکثر افراد روی تلفن‌های همراه خود نصب دارند در رتبه ۸ ام پربازدیدترین سایت برای کاربران ایرانی قرار دارد.

 


۹- Namnak.com سایت نمناک
سایت نمناک به گفته خود “جدیدترین و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد” را دارد. این وبسایت بعلت مطالب زیاد و گسترده‌ای که در تمام شاخه‌ها دارد. در موتور جستجوی گوگل معمولا در صفحه‌ی اول می‌باشد و بازدید کننده‌ی زیادی را به خود جذب می‌کند.

 


۱۰- Divar.ir دیوار
دیوار از سال ۱۳۹۲ با هدف خرید و فروش بدون واسطه‌ی آنلاین آغاز به کار کرد. و امروز یکی از ۱۰ وبسایت پربازدید در بین کاربران ایرانی می‌باشد. رمز موفقیت این وبسایت نیز ایده‌ای نو و نداشتن رقیب در زمان پیدایش خود بود. هر چند که سایت‌های مشابه دیوار بسیار زیاد شده‌اند.

 

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1396/07/26
0.0
تعداد بازدید : 2636
تعداد کامنت : 0