بهترین راه ایمن نمودن کسب وکار در مواجهه با قطع تلگرام و اینستاگرام

شرکت طراحی سایت در مشهد/ بهترین راه ایمن ماندن کسب وکار ها در مواجهه با قطع تلگرام واینستاگرام

 bHljFSgZhi


      مجید بابائی/کارشناس ارشد تجارت الکترونیک

  ایمن نمودن کسب وکار در مواجهه با قطع تلگرام و اینستاگرام

تجارت در ذات خود به مانند میدان نبردیست برای مردان آهنین کسب و کار که بی وقفه در حال جنگند و امروزه با رکود حاکم بر فضای اقتصادی جامعه، بی رحمی نیز چاشنی این جنگ شده است. در این آشفته بازار اقتصادی استفاده از ظرفیتهای بی بدیل فضای مجازی توانسته به عنوان ابزاری کارآمد برای عموم صاحبین کسب وکار مبدل شود و بر روند کسب وکارها تاثیر به سزایی بگذارد، مثلا استفاده از پلت فرمهای چون: تلگرام، اینستاگرام، لاین،‌‎ واتس‌آپ، وی چت، .... که جایگاه ویژه ای در ایران پیدا کرده اند.

شبکه های اجتماعی

حال باید دید ، اتفاقات اجتماعی و امنیتی چند روز اخیر در ایران که بار دیگر بی ثباتی جایگاه این رسانه ها را به نمایش گذاشته است، تا چه اندازه می تواند چهره غیر قابل اعتماد این ابزارها را برای انجام کسب وکارنمایان کند؟!
البته لازم به ذکر است که به هیچ عنوان نمی توان از برخی اثرات مثبت ، این گونه رسانه ها در فضای کسب وکار ایران چشم پوشی کرد. ولی درنهایت باید به دنبال سرویسی پایدار بود که تمام و کمال در دسترس و اختیار عموم مردم وصاحبین کسب وکارقرار بگیرد. به جرات می توان گفت که تنها ابزار پایدار وقابل اتکا برای صاحبین کسب وکار در فضای مجازی، وبسایت خودشان می باشد.

ادرس سایت 

 مالکیت آدرس یک وب سایت، مهمترین مزیت این رسانه می باشد که با پرداخت هزینه در قالب یک قرارداد قانونا به نام متقاضی ثبت می گردد. بنابراین در بین عموم رسانه های مرسوم در فضای مجازی، استمرار مالکیت یک وب سایت از بالاترین درجه اعتبار برخوردار است.
لذا پیشنهاد می‌شود از رسانه‌هایی چون وایبر، تلگرام، اینستاگرام و... فقط بعنوان ابزارهایی برای ارتقا پایگاه اینترنتی(وبسایت) استفاده شود تا در زمان قطع سرویسهای مذکور کسب وکارهای وابسته به فضای مجازی دچار اختلال نشوند.

 

"وب مک، تعالی بخش برند شماست"

برچسب ها : طراحی سایت
نویسنده : مجید بابایی
تاریخ : 1396/10/12
0.0
تعداد بازدید : 1984
تعداد کامنت : 0