حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟ طراحی وب سایت در مشهد

طراحی وب سایت در مشهد/ چه کسب وکارهایی قبل ا ز طراحی وبسایت با شکست و ورشکستگی مجازی مواجه می شوند؟ اهمیت هدف گذاری قبل ا ز طراحی وبسایت و چهار اقدام اساسی قبل از آن چیست؟

چرا بیش از 90%  از پروژه های طراحی وبسایت در ایران  بی ثمر هستند؟

مبارزه و رقابت بین کارآفرینان موفق برای حضور و درخشش در فضای مجازی  با هدف بهینه سازی و رونق  کسب و کار در حال افزایش روزافزون است . داشتن یک پایگاه در اینترنت اولین شرط ورود به این فضا میباشد . به همین جهت پرداخت هزینه جهت تولید و طراحی سایت به یک امر بدیهی برای صاحبین کسب و کار تبدیل شده است .
افزایش آمار وبسایتهای تجاری موضوع عجیبی نیست ، آنچه که در عین تعجب  موجب نگرانی کارشناسان وب مک(شرکت طراحی سایت در مشهد) شده آمار وبسایت های تجاری شکست خورده در ایران می باشد.
امروزه رقابت صاحبین کسب و کار  از موضوع طراحی سایت گذشته و در حوزه سئو و بهینه سازی در حال رقابت میباشند. سئو و بهینه سازی چیزی نیست جز افزایش آمار بازدید و ماندگاری مخاطب در یک وبسایت مفید.
تا زمانی که تعریف دقیقی از«ثمره وبسایت» نداشته باشیم نمی توانیم درباره مفید بودن یا مفید نبودن یک وبسایت اظهارنظر نماییم . ولی آنچه که واضح و بدیهی است اینست که وبسایتی که آخرین تاریخ به روز رسانی محتوای آن 6 ماه قبل بوده و میانگین بازدید آن هفته ای 2 مرتبه است قطعاً از درجه اهمیت برای مالک آن خارج گردیده است . و اصطلاحاً به مرحله  ورشکستگی مجازی رسیده است. (البته به روزرسانی منظم و آمار بازدید روزانه بالا به هیچ وجه به منزله  بهره مندی از مزایای فروش اینترنتی و  رونق در کسب و کار نیست )

اهمیت هدفگذاری قبل از طراحی وبسایت

مهمترین وجه اشتراک وبسایتهایی که منجر به آسایش در کسب و کار شده اند اینست که نیت و هدف  مالک آنها قبل از شروع فرایند تولید ، کاملاً واضح و روشن و مشخص بوده است .

طراحی سایت در مشهد
به قول انتونی رابینز
وقتی که هدف روشن داشته باشیم ، احساس روشن به ما دست می دهد.

هدف عالی می بایست واضح ، شفاف و دارای ارزش باشد .
این هدف باید به قدری ارزش داشته باشد تا برای رسیدن به آن بتوانیم از اهداف مهم دیگر چشم پوشی نماییم .
اگر هدف عالی شما در یک جمله حداکثر 5 کلمه ای قابل نوشتن باشد می توان امیدوار بود که در انتها ثمره و فایده وبسایت خود را ببینید . حتماً هدف عالی خود را تهیه نمایید و قبل از انجام هر اقدامی،  آن جمله 5 کلمه ای را مرور کنید . شما می بایست برای تحقق این هدف عالی تعداد هدف اجرایی را شناسایی نمایید . و نهایتا برای وبسایت خود اجزایی را انتخاب نمایید که هر کدام به تنهایی مرتبط با یک  یا چند هدف اجرایی و برآیند همه این اجزا در مسیر تحقق هدف عالی باشد . 

طراحی سایت در مشهد
اهداف اجرایی و اجزا سایت را بر اساس شکل بالا به هم مرتبط نمایید . دقت کنید  در دو طرف  چیزی نماند که در این ارتباط حضور نداشته باشد.
انتخاب اجزا وبسایت براساس سلیقه مالک یا براساس اجزا وبسایت های رقبا یا براساس وبسایت های موجود در اینترنت بدون تعیین یک هدف عالی و مجموعه اهداف اجرایی از عمده دلایل شکست طراحی وبسایت در ایران  می باشد .

چهار اقدام اساسی قبل از طراحی سایت

1-زیرساخت های موجود در کسب و کار سنتی شما می بایست پتانسیل تحقق هدف عالی را داشته باشند.

*برای بیراهه نرفتن در این مرحله از کارشناسان تجاری سازی سایت  در وب مک مشهد مشاوره بگیرید

2-اهداف اجرایی می بایست  در مسیر رونق کسب و کار و ضمنا فاقد همپوشانی و تضاد با یکدیگر باشند .

*برای بیراهه نرفتن در این مرحله از کارشناسان مهندسی نیازمندی در وب مک مشهد مشاوره بگیرید.

3- اجزا انتخابی در عین حالی که مرتبط با اهداف اجرایی است می بایست منطبق با ذائقه مخاطب شما باشد.

*برای بیراهه نرفتن در این مرحله از کارشناسان مهندسی نیازمندی در وب مک مشهد مشاوره بگیرید.

4-دقت داشته باشید مخاطب شما در مرحله تبیین هدف عالی ، معین می شود . اجزا یک وبسایت دقیقاً معادل اجزاء ویترین یک فروشگاه می باشد که بعد از افتتاح بر اساس میل و ذائقه مشتری به کرات مورد تغییر و بهبود قرار میگیرد

*برای بیراهه نرفتن در این مرحله از کارشناسان مهندس نرم افزار در وب مک مشهد مشاوره بگیرید .

باید بدانیم ، تولید و طراحی وبسایت بدون داشتن یک هدف عالی ، قطعا پر هزینه و بدون ثمره خواهد بود . در حالی که تبیین هدف عالی اولین و مهمترین گام برای موفقیت و تجاری سازی  وبسایت است ولی هدف گذاری بدون برنامه ریزی منطقی فقط یک رویای پرهیاهو و  پر هزینه است .
در پایان یاد آور میشود بعد از طراحی سایت به موضوع  سئو  سایت و نهایتا به تجاری سازی سایت خود بپردازید.
سامانه تحلیلی وب مک با هدف ارائه انلاین مشاوره در خصوص تجاری سازی سایت شما راه اندازی شده است . از گزارشات رایگان آن بهره مند شوید.

 طراحی سایت در مشهدبرای یک سفر موفق
اول : مقصد را تعیین می کنیم
دوم: قدم برداشتن را آغاز می نماییم .

" وب مک، تعالی بخش برند شماست"

برچسب ها : طراحی وب سایت
نویسنده : سعید بابایی
تاریخ : 1396/11/15
5
تعداد بازدید : 3837
تعداد کامنت : 0