مهمترین عوامل افزایش بازدهی کسب و کار از طریق راه اندازی وب سایت تجاری چیست؟

شرکت طراحی سایت مشهد/1-چگونه زمینه فعالیت تجاری سایت خود را به بیننده نشان دهید؟2- مهمترین عامل در کارایی وب سایت چیست؟3-عوامل کلیدی در بهینه سازی و سئو سایت برای موتورهای جستجو؟4- جایگاه برند برای مشتریان چه تاثیری در خرید آنها دارد؟5- بر اساس آمار تاثیر طراحی واکنشگرا بر روی بیننده سایت چقدر است؟

وب سایت تجاری شما اولین چیزی است که مشتری های بالقوه شما خواهند دید. با در نظر گرفتن نکات زیر در طراحی سایت، وب سایتی تاثیر گذار طراحی کنید.

بنابراین تاثیر اول بسیار مهم است. وب سایتی که با یک هدف گذاری قوی پایه ریزی و مسیردهی شده است به صورت واضح بیننده و مشتری را به سمت محصولات و خدمات شما هدایت می کند. اگر این طور نباشد، بیننده با نگاه اول علاقه خود را از دست داده و وب سایت شما را ترک می کند. این مسئله شامل مشتریان شما نیز می شود. در طراحی وب سایت تجاری شما باید سعی کنید به صورت واضح محصولات و خدماتتان را نمایش دهید و بیننده را گیج نکنید. در این صورت است که می توانید مطمئن شوید راه بیننده ها به وب سایت شما باز خواهد گشت.

- زمینه فعالیت تجاری وب سایت تان را برای بیننده به صورت واضح مشخص کنید.

از آنجا که شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا بیننده را درگیر وب سایت تجاری خود کنید، بسیار مهم است، زمانی که مشتری صفحه اصلی سایت شما را باز می کند، نوع کسب و کار و هدفتان به وضوح مشخص باشد. طراحی بصری عالی، انیمیشن ها، تصاویر با کیفیت و ... همیشه یک وب سایت را بهبود می بخشند اما علاوه بر این شما باید شعار کسب و کارتان را نیز در نظر بگیرید.
قدرت تاثیر زبان ساده را دست کم نگیرید. برای مثال نگاهی به صفحه اصلی فیس بوک بیاندازید. در هنگام ورود به صفحه اصلی می توانید جمله " فیس بوک به شما در ارتباط و اشتراک با افراد زندگی تان کمک می کند" را ببینید. در همان لحظه اول شما با نوع کسب و کار و هدف فیس بوک آشنا می شوید.

- وب سایت خود را با کارایی آسان ارائه کنید.

اگر طراحی سایت تجاری خود را از پایه و ابتدا شروع کرده اید، اولین قدم انتخاب تیمی با تجربه و طرز فکر مناسب برای کار کردن بر روی پروژه تان است. مهم تر از همه اینکه تیم توسعه دهنده وب سایت باید از یک فرآیند خلاقانه استفاده کند. آنها نه تنها باید ایده های مفهومی داشته باشند، بلکه برای کمک به حضور بیشتر کاربران در سایت، باید با استفاده از تجربیات خود مسیر دهی و دید مورد پسندی برای کاربران ایجاد کنند.
فضای مجازی پر از وب سایتهای متنوع است که بسیاری از آنها از نظر طراحی و کارکرد فنی نامناسب اند. پس وب سایت تجاری خود را تبدیل به وب سایتی مفید با کارایی بالا کنید. در این صورت است که بیننده را به وب سایت خود جلب کرده و رابطه ای طولانی مدت با او می سازید. تمرکز خود را بر روی وب سایتی با کارایی آسان که مسیردهی واضحی دارد بگذارید. صفحاتی با سرعت بارگذاری بالا طراحی کنید، از متن های بی ابهام و گویا استفاده کنید و انجام عملیات اشتراک گذاری را برای کاربران ممکن کنید تا آنها بتوانند مطالب مورد نظرشان را از وب سایت شما در تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک و ... به اشتراک بگذارند.

- بهینه سازی سایت و سئو وب سایت را دست کم نگیرید.

اگر وب سایت شما بهینه نباشد، به طور اساسی ترافیک ورودی به سایت خود و شانس شناخته شدن برندتان را کاهش داده اید. شروع خوب زمانی است که با استفاده از ایده ای خلاقانه اجازه دهید موتور های جست و جو مانند گوگل، یاهو، بینگ و.. به خوبی وب سایت تجاری شما را بشناسند. مناسب ترین شیوه ممکن: نقشه سایت، تگ های عنوان، عنوان های Heading ها و توصیفات وب سایت تجاری می باشد.
اگر بودجه تان اجازه می دهد، بررسی موارد بهینه سازی سایت (سئو سایت) وب سایت تجاری خود را به شرکت های بهینه سازی سایت (سئو سایت) و یا مشاوران بسپارید تا بررسی دقیق بر روی وب سایت تجاری تان انجام دهند. در هر مرحله هم که باشید همیشه بهینه سازی هایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند و شما باید به صورت مستمر در پی بهبود رتبه وب سایت تجاری خود باشید. علاوه بر این، اگر شرکت شما نو پا است، بهتر است در وب سایت تان از جایگاه لینک های اسپانسر در موتور های جست و جوی محبوب استفاده کنید.

- به برند خود روح ببخشید.

بسیاری از وب سایت های تجاری بدون روح هستند. آنها تمایل به استفاده از محتوای استاتیک و طراحی وب سایتی عمومی دارند که تجربه کاربری ضعیفی دارند. این یک مشکل جدی است چون وب سایت تجاری شما نقش تعیین کننده ای در شناخت برند شما و ارائه خدمات به عنوان رابط دیجیتالی بین شما و مشتریان تان در فضای مجازی ایفا می کند. بهترین راه برای به وجود آوردن تجربه کاربری مثبت از برند تجاری شما این است که خودتان باشید. شفاف و صادق باشید، با مشتریانتان در زمان های واقعی صحبت کنید و به آنها نیز اجازه دهید از راه برند شما با یکدیگر ارتباط بر قرار کنند. 

- موبایل را فراموش نکنید! واکنشگرا بودن وب سایت اهمیت بسزایی دارد.

 امروزه کار کردن با موبایل و تبلت به جای دسکتاپ افزایش چشم گیری پیدا کرده است. این به این معنی است که وب سایت شما نیز باید آنجا حضور داشته باشد. نمایش مناسب سایت در موبایل و تبلت ها بسیار با اهمیت است. ٩٤ درصد از کاربران موبایل مورد بررسی در شهر مشهد به دنبال اطلاعات وابسته به مکان در تلفن های خود می گردند، ٨٤ درصد از آنها وارد عمل می شوند ( با شما تماس می گیرند، به شرکت مراجعه می کنند و...) ٧٧ درصد از کاربران ، محصولات و یا خدمات را در موبایل و تبلت خود جست و جو می کنند و ٤٦ درصد از آنها خرید آنلاین یا رزرو انجام می دهد. ٦٧ درصد از کاربران موبایل و تبلت از طریق دستگاه خود خرید می کنند. ٣٤ درصد از مردم برای جست و جوی اطلاعات مورد نیاز خود از دستگاهی که به آنها نزدیک تر است ( موبایل، تبلت) استفاده می کنند. اگر وب سایت تجاری شما تجربه ای مناسب را در استفاده از موبایل و تبلت به کاربر ندهد، بیننده ها و مشتری های خود را از دست خواهید داد. علاوه بر تمام این نکات، یک وب سایت تجاری واکنشگرا تاثیر بسزایی بر بهینه سازی و سئو وب سایت می گذارد.


«وب مک ، تعالی بخش برند شماست»

برچسب ها : تجاری سازی وب سایت
نویسنده : عارف رفیعی
تاریخ : 1396/11/18
5
تعداد بازدید : 2328
تعداد کامنت : 0