مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش فروش اینترنتی از طریق وب سایت

طراحی سایت در مشهد/ مورد اصلی و مهم برای افزایش فروش اینترنتی از طریق وب سایت چیست

اگر شما برای راه اندازی شرکت خود در اینترنت تصمیم جدی گرفته اید مهمترین ابزار برای شما سایت است. وب سایت شما بازتابی از شما و کسب و کارتان می باشد. درست کردن یک وب سایت حرفه ای که برای فروش طراحی شده نیاز به تلاش زیادی دارد و نیازمند تیم حرفه ای می باشد. و این چیزی است که باید در طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد.

 فروش اینترنتی

10 مورد از اصلی ترین و مهمترین عواملی که برای افزایش فروش اینترنتی در طراحی وب سایت باید در نظر بگیرید به شرح ذیل می باشد:

1- وب سایت مهمترین ابزاری است که شما برای فروش در اینترنت در اختیار دارید. در نتیجه شما باید وب سایتی داشته باشید که کاملاً حرفه ای به نظر بیاید. احساس اولیه ای که شما در بازدید کنندگان خود به وجود می آورید می تواند تعیین کند که آنها از شما خرید کنند یا نه! یک وب سایت حرفه ای باید پیش از هر چیز برای مشتری  جذاب و خوشایند باشد، سازمان یافته باشد، گشت و گذار در آن آسان باشد و سریعاً بارگذاری شود.

2- شما باید در طراحی وب سایت خود توجه ویژه ای به رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو با استفاده از متا تگ ها، کلمات کلیدی و در نهایت فرآیند مبتنی بر سئو داشته باشید.  کلید واژه ها، عناوین صفحات، تصاویر، مطالب و طراحی ظاهری مهمترین عواملی هستند که در رتبه بندی وب سایت شما موثر خواهند بود.

3- شما باید از نوشته هایی تاثیر گذار استفاده کنید. کلماتی که محتوای علمی و فنی سایت شما را تشکیل می دهند، اینها اساس کسب و کار شما خواهند بود. بسیاری از عدم موفقیت ها در کسب و کارهای اینترنتی ناشی از استفاده از محتوایی غیر کاربردی و موثر است. توجه به این موضوع در مورد تبلیغات نیز حائز اهمیت است. به هر حال کلماتی که محتوای سایت شما را تشکیل می دهند نقش مهمی درموفقیت شما خواهند داشت. در زمانی که شروع به نوشتن محتوای سایت خود می کنید موارد زیر را مورد توجه قرار دهید.

  • جلب توجه: با استفاده  از عناوین(تیتر) درشت به صورت مستقیم و غیر مستقیم از بازدیدکننده بخواهید که به موضوع مورد نظرتان توجه کند.
  • علاقه مند کردن: با استفاده از ترفند های مختلف باعث ایجاد علاقه مندی و حس کنجکاوی بازدیدکننده خود شوید.
  • جزئیات: جزئیات کامل و دقیقی از محصولات و خدمات خود به مشتری ارائه کنید.

4- ترافیک سایت خود را بالا ببرید. برای اینکه ترافیک وب سایت شما همیشه در یک سیر منظم و رو به رشد حرکت کند باید زمینه ای را به وجود آورید که اولاً افراد برای بازدید به آن مراجعه نمایند و ثانیاً برای دفعات بعدی دلیلی برای سر زدن دوباره به وب سایت شما داشته باشند. شما باید برای بازدید کنندگان خود مطالب تازه ای آماده کنید.  محتوای این مطالب می تواند شامل موارد مختلفی همانند مقاله، خبر، اطلاعات مفید، نرم افزار و هر چیزمفیدی که در رابطه با کسب و کار شماست باشد. همچنین محتوای سایت باید هماهنگی مناسبی با کارکردهای خود سایت داشته باشد و در زمان های معین و منظمی به روز شود.

5-بخش های آموزشی رایگان راه اندازی کنید. وب سایت شما جایگاهی برای برقراری تعامل دوطرفه بین کالا ها و خدمات شما با بازدیدکنندگان است. شما باید بازدیدکننده های خود را با ترفندهای مختلف قانع کنید که در هر صورت به کالا یا خدمات شما نیازمند هستند. این کار می تواند در خلال ارائه مقالات، آموزش ها، کتابهای الکترونیکی رایگان و یا دوره های آموزشی خودکار آنلاین صورت پذیرد.

6-گواهینامه‌های اعتباری خود را به مشتریانتان نشان دهید و به آنها یاد آوری کنید. شما باید اعتماد بازدیدکنندگان را به دست آورید. همچنین با نشان دادن رضایت‌مندی های سایر مشتریان می توانید اطمینان خاطر آنها را نسبت به خود و تولیدات تان جلب نمایید. برای این کار می توانید در زیر صفحه محصولات یا خدمات خود رضایت نامه‌هایی اختصاص دهید و سپس با استفاده از یک اسکریپت به صورت چرخشی آنها را در صفحه اصلی خود معرفی نمایید. پس فراموش نکنید که از مشتریان خود بخواهید در صورت رضایت مندی از شما فرم های خاصی را برای شما پر کنند.

7- اجازه دهید تا بازدیدکنندگان کاملاً نسبت به شما شناخت پیدا کنند.اطلاعات کاملی از شرکت خود به همراه آدرس، شماره تلفن، نشانی پست الکترونیکی خود را نیز برای‌ درخواست اطلاعات یا پشتیبانی در اختیار آنها قرار دهید.

8- به بازدیدکنندگان سایت خود اطمینان کافی در مورد حفظ حریم شخصی اطلاعات شان در سایت بدهید. برای این کار می توانید صفحه ای را طراحی کنید و در مورد مصارفی از اطلاعات شخصی آنها که در اختیار شما قرار می گیرد به آنها توضیح دهید.

9- نمونه کار یا نمونه آزمایشی کالای خود را تهیه کنید. این کار نه تنها باعث افزایش فروش شما می شود بلکه باعث بالا رفتن ترافیک سایت شما نیز خواهد شد. به طور مثال شرکت تولید کننده نرم افزار های حسابداری به بازدیدکننده اجازه می دهد نسخه آزمایشی این نرم افزار را دانلود کند و حداکثر به مدت 1 هفته از آن استفاده کند.

10-  ریسک را کاهش دهید. برای افزایش بیشتر فروش سایت‌تان باید ریسک مشتری را نسبت به خرید کالای درخواستی از سایتتان ،با ارائه ضمانت نامه کاهش دهید. ضمانت شما در قبال کالاهایتان می تواند مشتریان بالفعل کالاها و خدمات شما را افزایش دهد.

طراحی یک سایت حرفه ای عامل مهمی در کسب موفقیت می باشد. بنابراین باید روی این کار وقت بگذارید و مطمئن شوید که به دنبال چه چیزی هستید. اگر شما مطمئن نیستید که توانایی راه اندازی وب سایت کاملی برای بدست آوردن موفقیت در کسب و کار خود دارید این کار را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید چرا که موفقیت شما در گرو آن خواهد بود.

"وب مک، تعالی بخش برند شماست"

برچسب ها : فروش اینترنتی
نویسنده : عارف رفیعی
تاریخ : 1396/12/02
5
تعداد بازدید : 2519
تعداد کامنت : 0