9 عامل ضرورت خرید رپورتاژ برای وبسایت چیست

خرید رپورتاژ زمانی برای شما کارآمد است که در کلمه کلیدی هدف خود جایگاه مناسبی کسب کرده باشید و حداقل در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید. در این شرایط میتوانید با خرید بک لینک مناسب از طریق رپورتاژ شانس خود برای کسب جایگاه بهتر را افزایش دهید.

معمولاً رپورتاژ آگهی در قالب یک گزارش (Report) تهیه و تنظیم می‌شود و در ظاهر اصول گزارش نویسی توصیفی یا گزارش نویسی تحلیلی در آن رعایت می‌شود. با این حال، از آنجا که یک سازمان یا فرد یا کسب و کار، برای انتشار این گزارش هزینه پرداخت می‌کند، گزارش به شکلی تنظیم می‌شود که اهداف و منافع سفارش دهنده رپورتاژ آگهی را تامین کند.

بنابراین شاید بتوان گفت رپورتاژ آگهی، شکل هوشمندانه‌تر و اثرگذارتری از آگهی است که معمولاً صاحب رسانه می‌کوشد در آن، کسب درآمد از طریق نشر گزارش را پنهان یا انکار کند.
البته طی دهه‌های اخیر که مخاطبان آگاه‌تر و هوشمند‌تر شده‌اند، به سادگی نمی‌توان ماهیت رپورتاژ آگهی را پنهان کرد. به همین علت، معمولاً صاحبان رسانه تلویحاً یا تصریحاً سعی می‌کنند این پیام را منتقل کنند که اگر چه برای رپورتاژ آگهی پول می‌گیرند، اما می‌کوشند در آن مطالب خلاف واقع وجود نداشته باشد.

چه زمانی به خرید رپورتاژ نیاز داریم؟

میتوان گفت خرید رپورتاژ نوعی دوپینگ برای سایت شما محسوب میشود. حالا تصور کنید که قرار است بعنوان یک ورزشکار معمولی در مسابقات دو المپیک شرکت کنید آیا با دوپینگ میتوانید شانسی جهت پیروزی داشته باشید؟ مسلما خیر. دوپینگ برای ورزشکارانی تاثیرگذار است که در رقابت نزدیک با هم هستند و برای کسب رتبه اول به مبارزه میپردازند.

آموزش خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ زمانی برای شما کارآمد است که در کلمه کلیدی هدف خود جایگاه مناسبی کسب کرده باشید و حداقل در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید. در این شرایط میتوانید با خرید بک لینک مناسب از طریق رپورتاژ شانس خود برای کسب جایگاه بهتر را افزایش دهید.
اگر سایت یا صفحه شما در عبارتی جایگاه کسب نکرده یا در صفحات بعدی نتایج گوگل است این تکنیک برای شما مناسب نخواهد بود..

مهمترین نکات در خرید رپورتاژ چیست؟

مهمترین مزیت رپورتاژ آگهی در مقایسه با خرید بک لینک دائمی بودن آن است. معمولا مقاله شما برای همیشه در سایت آگهی دهنده باقی می ماند و شما برای تمدید این لینک هزینه ای پرداخت نمیکنید ولی زمانیکه بک لینک یا تبلیغات متنی خریداری میکنید باید هر ماه هزینه ای برای تمدید و نگهداری آن پرداخت کنید.
برای بهره گیری بهتر از رپورتاژ آگهی نکاتی را باید رعایت کنیم در غیر اینصورت هزینه انجام شده بی تاثیر خواهد ماند و یا حتی میتواند موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود. در ادامه مهمترین نکات مربوط به خرید بک لینک دائمی را با هم مرور میکنیم.
1- رپورتاژ‌ آگهی را از سایت مرتبط بخرید
در فضای وب فارسی سایت های معتبری که تبلیغات به صورت رپورتاژ را میپذیرند زیاد نیستند. همین مسئله موجب میشود گزینه های شما برای انتخاب محدود شود ولی همیشه تلاش کنید خرید رپورتاژ را از سایت هایی انجام دهید که از نظر موضوعی و محتوایی به سایت شما نزدیک هستند.
2- برای هر رپورتاژ یک متن اختصاصی بنویسید
محتوای تکراری شانس زیادی برای کسب جایگاه در نتایج گوگل ندارد و معمولا از طرف ربات های گوگل نادیده گرفته میشود. بسیار دیده ایم که برخی از مدیران سایت ها یک مقاله مشخص را تهیه میکنند و آن را به صورت رپورتاژ در چندین سایت مختلف منتشر میکنند. حتی برخی برای متن رپورتاژ خود از مقالات یا محتوای موجود بر روی سایت خود استفاده میکنند.
 خرید رپورتاژ به معنی خرید یک صفحه اختصاصی بر روی سایتی دیگر است که به محتوای مورد نظر شما لینک سازی کرده است. هرچقدر این صفحه ارزشمندتر باشد و جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کند شانس شما نیز برای کسب جایگاه و اعتبار در کمه هدف بیشتر خواهد شد.
3- بیشتر از ۵ بک لینک در رپورتاژ خود قرار ندهید
خیلی از افراد فکر میکنند که هرچقدر لینک های بیشتری در رپورتاژ آگهی درج کنند شانس خود را افزایش داده و در کلمات بیشتری جایگاه کسب میکنند ولی در عمل برعکس این موضوع اتفاق خواهد افتاد.
هر صفحه از اینترنت ارزش و اعتبار مشخصی از نظر گوگل دارد (Page Authority) و این اعتبار به اندازه مساوی میان تمام لینک های موجود در آن تقسیم میشود. هرچقدر تعداد لینک های موجود در صفحه رپورتاژ آگهی افزایش یابد اعتبار منتقل شده به هریک از آنها کاهش خواهد یافت.

پیشنهاد میکنیم بعد از خرید رپورتاژ آگهی در متن خود بین ۳ تا ۵ لینک قرار دهید.

4- برای هر صفحه از سایت تنها یک لینک در متن قرار دهید
یکی دیگر از اشتباهات رایج در خرید رپورتاژ درج چند لینک با Anchor Text متفاوت به یک صفحه از سایت است. بعنوان مثال در یک متن آگهی سه لینک قرار داده میشود که همگی به صفحه اصلی سایت اشاره دارند ولی هریک با عبارتی مجزا لینک شده اند. با این کار گوگل تنها اولین لینک موجود در صفحه را در نظر میگیرد و بقیه لینک ها بی اثر خواهند شد.

پیشنهاد میشود لینک سازی در رپورتاژ آگهی به صفحات داخلی سایت و بر روی کلمات کم رقابت انجام شود. با موفقیت در کلمات جانبی و کسب رتبه مناسب در عبارات حاشیه ای میتواید شانس خود را برای کسب جایگاه در کلمات دشوار و پررقابت افزایش دهید.

5- رپورتاژ آگهی را برای صفحات داخلی سایت بخرید
صفحه اصلی سایت معمولا با عبارات دشوار و پرجستجو هدف گذاری میشود و رپورتاژ آگهی آنقدر تاثیرگذار نیست که بتواند سایت شما را در این دست کلمات ارتقا دهد. مگر آنکه رقابت در آن کلمه بسیار پایین باشد یا شما جایگاه بسیار خوبی داشته باشید.

پیشنهاد میشود لینک سازی در رپورتاژ آگهی به صفحات داخلی سایت و بر روی کلمات کم رقابت انجام شود. با موفقیت در کلمات جانبی و کسب رتبه مناسب در عبارات حاشیه ای میتواید شانس خود را برای کسب جایگاه در کلمات دشوار و پررقابت افزایش دهد.

6- در رپورتاژ آگهی خود از تصاویر استفاده کنید
یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر رتبه بندی نتایج گوگل وجود تصویر و ویدیو در صفحه است. شما میتوانید با قرار دادن تصاویر اختصاصی و مرتبط با متن آگهی ارزش و اعتبار صفحه ایجاد شده را افزایش داده و نتیجه بهتری از خرید رپورتاژ کسب کنید. هرچقدر محتوای صفحه ای که ایجاد میکنید ارزشمندتر باشد اعتبار بیشتری به سایت شما منتقل خواهد کرد.
7- برای رپورتاژ آگهی خود بک لینک بخرید!
به خوبی میدانیم که خرید بک لینک یا تبلیغات متنی میتواند موجب جریمه گوگل برای سایت شما شود ولی لینک سازی داخلی موجب افزایش اعتبار صفحه خواهد شد. پیشنهاد میشود بعد از خرید رپورتاژ آگهی از همان سایت آگهی دهنده یک بک لینک بخرید و لینک صفحه رپورتاژ را در آن قرار دهید. با این کار لینک سازی داخلی خوبی برای صفحه تبلیغ شما انجام میشود که موجب افزایش اعتبار این صفحه خواهد شد.
8- اعتبار دامنه و spam score سایت آگهی دهنده را بررسی کنید
یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای افزایش تاثیر رپورتاژ عمر دامنه،‌ اعتبار دامنه و البته spam score سایتی است که از آن رپورتاژ میخرید. قبل از سفارش وضعیت سایت را در ابزارهای آنلاین مانند open site explorer بررسی کنید و از اعتبار سایت هدف مطمئن شوید.
اگر Domain Authority این سایت بالاتر از ۳۰ باشد گزینه معمولی خواهد بود و اگر بالاتر از ۴۰ باشد خوب است. اگر سایتی پیدا کردید که اعتبار دامنه آن بالاتر از ۵۰ است یک گزینه ایده آل یافته اید.
 دقت کنید که برخی سایت ها با داشتن اعتبار بالا spam score بالایی نیز دارند. این سایت های به دلیل لینک سازی زیاد یا فروش بک لینک ارزش و اعتبار خود را از نظر گوگل از دست داده اند. هیچ وقت از سایت هایی که spam score آنها بالاتر از ۵ است رپورتاژ آگهی نخرید.
9- از پست مهمان یا رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنید
بسیاری از سایت ها به شما اجازه میدهند تا بعنوان یک کاربر عمومی مقاله ای را تهیه کرده و به عنوان پست مهمان در سایت منتشر کنید. این سایت ها عموما به شما اجازه میدهند که در پست مهمان لینک سازی برای سایت خود نیز انجام دهید. مقالاتی که به عنوان پست مهمان درج میشوند معمولا باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دقیقا مطابق با موضوعات سایت پذیرنده باشد. همه مواردی که در رپورتاژ آگهی رعایت میکنید باید در این روش نیز به کار گیرید.

محتوای رپورتاژ آگهی چقدر باشد؟

خرید رپورتاژ آگهی به شما اجازه میدهد یک صفحه در سایت آگهی دهنده ایجاد کنید و این صفحه باید از نظر محتوایی در سطح بسیار بالایی باشد. برای تهیه متن رپورتاژ خود موارد زیر را در نظر داشته باشید.
•    محتوای رپورتاژ آگهی حداقل ۷۰۰ کلمه و حداکثر ۱۲۰۰ کلمه باشد.
•    از تگ های h2 در محتوای آگهی استفاده کنید.
•    کلمات لینک شده در رپورتاژ دقیقا عباراتی باشند که میخواهید در آنها جایگاه کسب کنید.
•    از عبارات طولانی در لینک سازی استفاده کنید و عبارات عمومی و پرجستجو را هدف قرار ندهید.
•    در متن جایگزین تصاویر کلمات کلیدی هدف خود را استفاده کنید.
•    محتوای رپورتاژ آگهی شما کاملا اختصاصی و تازه باشد.
•    از تگ نوفالو در لینک های خود استفاده نکنید.
•    اگر سایت هدف امکان ارسال دیدگاه دارد در این صفحه کامنت گذاری کنید تا ارزش و اعتبار آن افزایش یابد.


"وب مک، تعالی بخش برند شماست"

برچسب ها : بازاریابی اینترنتیبک لینک سازی
نویسنده : فرشته قاسم آبادی
تاریخ : 1396/12/20
5
تعداد بازدید : 196
تعداد کامنت : 0