گزارش اختصاصي ديجي كالا از افتتاح فروشگاه Aquatech سوني

همانطور كه پيش‌تر اعلام شده بود، امروز فروشگاه فناوري آبي سوني در كشور امارات متحده عربي و در ساحل دبي افتتاح شد.

همانطور كه پيش‌تر اعلام شده بود، امروز فروشگاه فناوري آبي سوني در كشور امارات متحده عربي و در ساحل دبي افتتاح شد. 
كمپاني سوني را بسياري از افراد به عنوان يك كمپاني نوآور مي‌شناسند كه همواره سعي نموده بتواند اتفاقات جديدي را رقم بزند. پس از اينكه سوني در سالهاي اخير تمركز خود را بر روي توليد گوشي‌ها و تبلت‌هاي هوشمند مقاوم در برابر آب قرار داده بود، اينك سعي اين كمپاني ژاپني بر اين است كه به طرق مختلف كاربران تلفن‌هاي هوشمند را از اين امكان دستگاه‌هايش مطلع سازد و مزاياي وجود چنين قابليتي بر روي گوشي و تبلت را بيش از پيش نشان دهد.

حال به جزئيات برنامه بپردازيم. فروشگاه سوني، در اطراف جزاير موسوم به جزاير جهان و در جزيره لبنان قرار داشت. براي رسيدن به اين محل، لازم بود تا ابتدا مسافتي حدودا 20 دقيقه اي را از ساحل دبي بوسيله كشتي بپيماييم.








 
پس از رسيدن به محل، آموزش كليه افراد براي غواصي‌كردن تا مكان فروشگاه آغاز گرديد و پس از انجام آموزش‌هاي لازم، افراد تك به تك به سمت Aquatech اعزام مي‌شدند. اين فروشگاه در عمق حدودا چهار متري خليج فارس ساخته شده و معماري اي شبيه به يك قارچ دارد. از داخل، با فشار هوا مقداري از آب درون سازه تخليه شده بود و براي رسيدن به اكسيژن در زير آب، كافي بود كه حدود سه دقيقه شنا كنيم. البته، براي رسيدن به محل فروشگاه آموزش‌هاي لازم براي غواصي به همه مدعوين داده شد و همگي با كمك غواصان حرفه اي به سمت فروشگاه هدايت شدند.







 
پس از رسيدن به فروشگاه و رفتن به داخل آن، امكان برداشتن عينك و تجهيزات غواصي از سر وجود داشت و كليه محصولات مقاوم در برابر آب سوني در Aquatech مهيا بودند. محصولاتي همچون Xperia Z3 Dual ،Xperia Z3 Compact ،Xperia Z3 Tablet و غيره.









 
اين فروشگاه براي سه روز قابل بازديد است كه يك روز به خبرنگاران، يك روز به پخش كنندگان سوني و روز سوم به عموم اختصاص داده شده است. 

در ادامه، گپي خودماني با مدير بازاريابي سوني موبايل در ايران، خانم ساناز كوشا داشتيم كه در آن ايشان به نكاتي اشاره نمودند. ايشان در صحبت‌هايشان اين فروشگاه را يك فروشگاه مفهومي ناميدند كه شايد در حال حاضر براي همه مردم راحت نباشد كه از آن استفاده كنند. با اين حال سوني از آنجايي كه همواره سعي در اولين بودن دارد، اين طرح مفهومي را نيز به اجرا رساند. ضمن اينكه طرح كلي اين فروشگاه، همخواني كاملي با محصولات ضد آب سوني دارد. 

ايشان در ادامه صحبت‌هايشان از ادامه سياست سوني براي توليد محصولات جديد هر 6 ماه يكبار خبر دادند كه براي طرفداران سوني نويدبخش محصولي جديد در آينده اي نزديك است. همچنين ايشان آغاز به كار شركت سوشيانت در كنار شركت آرين را به قدرتمندتر كردن شبكه پخش سوني در ايران مرتبط دانست.
 

 

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1393/09/15
0.0
تعداد بازدید : 2083
تعداد کامنت : 0