برپايي نمايشگاه شهر هوشمند در مشهد

ششمين نمايشگاه السيت با نام شهر هوشمند (Smart City) با هدف دسترسي هرچه بيشتر مديران شهري به دانش روز دنياي گسترده فناوري اطلاعات در مشهد برگزار خواهد‌شد.

ششمين نمايشگاه السيت با نام شهر هوشمند (Smart City) با هدف دسترسي هرچه بيشتر مديران شهري به دانش روز دنياي گسترده فناوري اطلاعات در مشهد برگزار خواهد‌شد.
به گزارش افتانا (پايگاه خبري امنيت فناوري اطلاعات)، ششمين دوره نمايشگاه السيت با نام شهر هوشمند (Smart City) به منظور فرهنگ‌سازي شهر هوشمند و تعريف زيرساخت‌ها، نيازها و الزامات آن و با همكاري مسئولان و متوليان اين عرصه از جمله سازمان فناوري اطلاعات ايران، سازمان نظام صنفي رايانه كشور، سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد و سازمان نظام صنفي رايانه استان خراسان رضوي از تاريخ هفتم تا دهم بهمن‌ماه جاري در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي مشهد برگزار مي‌شود.
فراهم آوردن بستر مناسب براي معرفي فعالان اين حوزه و معرفي آن‌ها به مديران شهرها، آشنايي با دستاوردهاي فناوري اطلاعات و به‌كارگيري در زمينه اداره شهرها و بهره‌برداري مديران شهري از نظرات متخصصان و آشنايي با نيازهاي عموم مردم از جمله اهداف اين نمايشگاه است.
علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر به‌منظور حضور و مشاركت در اين نمايشگاه مي‌توانند از وب سايت www.elecit.mashhad.ir بازديد كنند.
گفتني است، در سال‌هاي اخير مديريت زمان، هزينه، درآمد و استفاده بهينه از آن‌ها در ازدحام و ترافيك شهري مديران، مسئولان و دولت‌مردان در بخش‌هاي مختلف را بر آن داشت با استفاده از فناوري اطلاعات، نيازهاي شهروندان را به صورت سهل و ساده و بدون نياز به حضور فيزيكي پاسخ دهند كه تحقق آن با شهر الكترونيك امكان‌پذير است. با اين حال سرعت پيشرفت تكنولوژي در دوره كنوني كه عصر اطلاعات نام گرفته، مؤيد اين موضوع است كه ديگر حتي شهر الكترونيك نيز نمي‌تواند پاسخ‌گوي نيازهاي شهروندان بوده و بايد به سمت شهر هوشمند حركت كرد؛ شهري كه در آن مديريت به سيستم‌هاي هوشمند اداره شهر سپرده شده و مسئولان نظاره‌گر عملكرد آن‌ها هستند.

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1393/10/24
0.0
تعداد بازدید : 1901
تعداد کامنت : 0