همراه اول محدوديت سرعت اينترنت را برداشت

همراه اول با هدف بهبود تجربه مشتركين اقدامات ويژه‌ اي در بسته‌ هاي اينترنتي خود انجام داده است.

همراه اول با هدف بهبود تجربه مشتركين اقدامات ويژه‌ اي در بسته‌ هاي اينترنتي خود انجام داده است.
 
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، با توجه به توسعه پوشش و ارتقاي كيفيت و ظرفيت شبكه اين اپراتور، از اين پس بدون تغيير در قيمت بسته‌هاي آلفا+ محدوديت سرعت Mbps8 حذف مي‌شود و مشتركان با خريد اين بسته‌ ها مي‌توانند از سرعت بدون مرز بهره ببرند.
 
بر اين اساس، از اين پس محدوديت سرعت بسته‌هاي آلفا+ به طور كلي برداشته شده و مشتركين مي‌توانند از نهايت سرعت ممكن در شبكه 3G و 4G بدون هيچ محدوديتي بهره ببرند. در همين راستا و با هدف ارتقاي تجربه مشتركين، بسته‌ آلفا ماهانه به انتخاب مشترك با يك بسته ماهانه با سرعت بدون مرز جايگزين مي‌شود.
 
از سوي ديگر، مشتركيني كه هم اكنون بسته آلفا ماهانه دارند، قبل از اتمام زمان يا حجم بسته، پيامي براي انتخاب  بسته جايگزين دريافت مي‌كنند كه مي‌توانند با پاسخ به آن، بسته مطلوب خود را انتخاب و رزرو كنند. بسته پيش‌فرض جايگزين اين بسته، بسته آلفا+ دو گيگابايتي (۱ گيگ روزانه + ۱ گيگ شبانه)  با همان قيمت اما با سرعت بدون مرز است. همچنين مشتركيني كه به حجم بيشتري نياز دارند مي‌توانند با ارسال كد بسته مورد نظر، بسته دلخواه خود را انتخاب كنند تا بسته مذكور رزرو و بعد از اتمام بسته فعلي، برايشان فعال شود.
 
به موازات اين تغييرات، اين اپراتور اقدام به عرضه يك بسته جديد با عنوان «بسته چهار گيگابايتي (۲ گيگ روزانه + ۲ گيگ شبانه) ويژه با شرايط»  كرده است كه داراي تخفيف ويژه براي مشتركين وفادار است.
 
اين بسته آلفاپلاس  داراي ارزش واقعي ۱۵ هزار تومان است كه براي مدت محدود با قيمت ۱۲ هزار تومان عرضه مي‌شود. 
 

 

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1395/01/15
2
تعداد بازدید : 1952
تعداد کامنت : 0