سامانه تحلیلی وب مک
در آینده نزدیک رقابت بنگاه های تجاری از حاشیه خیابان ها و پاساژها به فضای مجازی کشیده خواهد شد . بدون شک در این میان مدیرانی که با تدبیر و حوصله در پی ارتقاء بازار و برند خود در فضای مجازی می باشد ، گوی سبقت را از حریفان خود خواهد ربود .
سعید بابایی 1384/8/25


مدیران محترم کسب و کار :

این سامانه جهت ارائه رایگان گزارش عملکرد وب سایت شما طراحی شده است . گزارشات صادره توسط تیمی با تجربه از کارشناسان در سه سطح مجزای بازرگانی و تجاری – تجارت الکترونیک و مهندسی نرم افزار تهیه و ارائه می گردد.

اطلاعات دریافتی و گزارشات صادره براساس معاهده بین المللی CAN-SPAM محرمانه و غیر قابل انتشار می باشد .

امیدواریم نتایج حاصل از گزارشات این سامانه ضمن ارتقاء و بهبود اوضاع کسب و کار شما ، بهانه ای برای تداوم خدمات رسانی این شرکت باشد .

گروه مهندسی وب مک

توصیه و تذکر حیاتی :

قبل از گسترش و توسعه کسب و کار خود به فضای مجازی حتماً در شیوه مدیریتی کسب و کار خود ، روشی را اتخاذ نمایید که همه فرایندها الزاماً به رضایت مشتری ختم شود . اگر در این خصوص موفق نبوده اید ، فضای مجازی قطعاً منجر به تنزل کسب و کار شما خواهد شد .



 
 
 
 
 
01
جنس محصول شما

02
عنوان مهمترین محصولاتی که عرضه می نمایید :


03
در تعریف کلان کسب و کار شما از چه گروهی هستید؟

04
نوع بازار مربوط به محصول شما :

05
مدت فعالیت صنفی :

06
آیا برندی با طول عمر بیش از 2 سال دارید؟

07
آیا عنوان برند شما تداعی کننده خانواده محصولات شماست ؟
08
در حال حاضر چه حجمی از سقف فروش شما تکمیل است ؟

09
آیا در حالت فروش غیر اینترنتی محصول یا خدمات عرضه شده توسط شما از نظر قیمت و کیفیت مورد استقبال عموم مشتریان قرار گرفته است .

10
چه نسبتی از مشتریان شما از انجام معامله با شما خشنود و راضی هستند؟


11
عموما مشتریان شما چه قشری از جامعه هستند ؟
12
نقش بازاریابی در فروش شما :

13
آیا در حوزه جغرافیایی بازار فروش شما ، رقبایتان از طریق فضای مجازی با مشتریان این بازار ارتباط برقرار نموده اند؟


14
هدف اولیه شما از راه اندازی وب سایت چه بوده است ؟



15
مدت فعالیت وبسایت :

16
آیا وبسایت شما پشتیبانی فنی دارد :
17
آیا وبسایت شما پشتیبانی محتوایی دارد

اگر دارد در هفته چند ساعت؟
18
وبسایت شما تاکنون چه بازخورد مثبتی برای شما داشته است ؟



19
از طریق وبسایت به دنبال جذب مشتری در چه محدوده ای هستید؟




20

آیا از وبسایت خود تا کنون گزارش رفتار بازدید کننده دریافت نموده اید ؟

21
تعداد بازدید روزانه وبسایت شما چقدر است ؟



22
آیا تاکنون تبلیغات داشته اید؟
آیا تبلیغات بازخورد مثبت داشته است به چه صورت
23
آیا در صورت رشد میزان تقاضا ، عرضه محصول در کسب و کار شما قابل افزایش می باشد؟