بازاریابی یک ابزار مفید مورد استفاده برای ترویج یک محصول یا خدمت برای کسب وکارهای مختلف میباشد؛ به صورتی که باعث افزایش
شهرت و ایجاد یک برند تجاری قوی، در بین مشتریان بالقوه میشود. بازاریابی برای داشتن کسب وکاری موفق از برقراری روابط معتبر با
افراد مشهور، استفاده از راهکار انتشار دهان به دهان 1 اطلاعات و شناخت علایق مصرف کنندگان در طول مدت زمان رابطه با یک شرکت استفاده می کند .
فرشید وثوق 1 ، اعظم عندلیب 2
1 دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک، موسسه آموزش عالی مهرآستان، گیلان - -
2 عضو هیات علمی گروه مهندسی کامپیوتر، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، گیلان، ایران