تماس تصويري رايتل برقرار شد

بنا بر اظهار معاون وزير ارتباطات تماس تصويري رايتل در آينده‌اي نه چندان دور مجددا وصل خواهد شد.

علي‌اصغر عميديان اعلام كرد: پس از پيگيري‌هايي كه انجام شد و با هماهنگي با مركز ملي فضاي مجازي و دبير آن كه اين پيگيري‌ها از تيرماه امسال جريان داشت درنهايت قرار بر آن شد كه تماس تصويري رايتل از سر گرفته شود.

معاون وزير ارتباطات و اطلاعات هم‌چنين در اين باره عنوان كرد: قرار بر آن است كه به قيد نظارت كامل فعلا به‌طور قطع اين سيستم فعال شود و با سيم‌كارت‌هايي تحت عنوان خانوادگي و به‌طور مشخص اين سرويس در اختيار مخاطبان قرار بگيرد.

وي هم‌چنين عنوان كرد: قرار بر آن است كه امروز مدير عامل اپراتور سوم درخواست خود را در اين زمينه ارائه كند تا مشكل حل شود.

اما وي در پاسخ به سوال  كه آيا بحث سيم‌كارت‌هاي خانوادگي در واقع تاييد‌كننده‌ شايعاتي نيست كه پيش از اين اينگونه مطرح مي‌كرد كه قرار است كه تماس تصويري رايتل تنها ميان محارم برقرار شود، اظهار كرد: گروه‌هاي مشخصي كه نام خانوادگي برروي آنها گذاشته شده در واقع گروه‌هايي هستند كه قصد انجام فعاليت‌هاي خاص مانند فعاليت‌هاي آموزشي يا تجاري را دارند و به عنوان مثال مي‌گويند ما براي ارتباطات تجاري تبليغ كالاهاي خود مي‌خواهيم كه مشتريانمان از اين سرويس استفاده كنند.

عميديان در پايان صحبت‌هاي خود اين‌گونه عنوان كرد: همين حالا به ما خبر رسيد كه قرار است اين سرويس به‌طور كامل ارائه شود، اما لازمه‌ ارائه آن استفاده از كد‌هاي خاص تاييد شده است.

اما وزير ارتباطات در توضيح بيشتر اين مطلب اظهار كرد: در حال حاضر همه از ارتباط تصويري استفاده مي‌كنند و اگرچه ممكن است رايتل از اين سرويس بي‌بهره باشد، اما همه شما اپيلكيشن‌هاي مختلفي بر روي گوشي‌هايتان داريد و مي‌توانيد براي برقراري تماس تصويري از آنها استفاده كنيد.

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1392/11/15
0.0
تعداد بازدید : 2075
تعداد کامنت : 0