برند شخصی چیست؟

برند شخصی ، راهی برای ایجاد یک طرح بازاریابی و افزایش پیروان درصفحات اجتماعی

بسیاری از نکات در رسانه های اجتماعی مانند راه هایی برای ایجاد یک طرح بازاریابی، افزایش پیروان درصفحات اجتماعی، افزایش تعداد کلیک ها همه و همه روی کسب و کار کوچک بازاریابی در رسانه های اجتماعی تاثیر دارد.

حال تصور کنید دستیابی به موفقیت در رسانه های اجتماعی زمانی که با نام تجاری شما ارتقا یابد چگونه خواهد بود؟

نام برند شخصی در رسانه های اجتماعی یک موضوع است که ما به طور عمیق تر به آن می پردازیم. در این مقاله به  راهنمایی های مفید در مورد چگونگی ساخت یک برند شخصی در رسانه های اجتماعی  می پردازیم.

 

برند شخصی چیست؟

ما اغلب وسوسه می شویم که برند را فقط در تجارت و شرکت ها در نظر بگیریم ،این درصورتی است که برند خیلی وسیع تر است.

Barry Feldman در پست های بلاگ خود نوشته است :

تو و دوستان من همه برند هستید،تو و من و همه ما اگرچه هدفمان این باشد یا نباشد ،یک برند هستیم.

برند شدن شخصی فرایندی مدیریتی و بهینه سازی است که شما را به دیگران معرفی می کند که رسانه اجتماعی یکی از راهکارهای مدیریت آنلاین برند شخصی می باشد.ترکیب برند شخصی با رسانه های اجتماعی بسیار مهم می باشد.

به طور مثال نام خود را در موتور جستجو گوگل جستجو کنید مشاهده می کنید که بالاترین نتایج در رسانه های اجتماعی می باشد.رسانه اجتماعی و ایجاد محتوا ستون فقرات برند شخصی می باشند.

موارد نوشته شده در زیرتوسط Feldman  برای بالا نگه داشتن برند شخصی ارائه می شود که عبارت است از:

  1. تعاملی مداوم با مشتریان ایده آل
  2. پاداش مشارکت
  3. فرصت های رهبری
  4. اطلاعات و هشیاری برند و شرکت در میان مصرف کننده ها
  5. ارتباط با بهترین های بازار
  6. اعتبار بیشتر
  7. به رسمیت شناختن و پرستیژ
  8. ارزش درک عالی

 

پنچ راهکار برای ساخت برند شخصی در رسانه های اجتماعی

 

چند ابزار عالی برای این کار وجود داردکه عبارتند از:

1.در رسانه های اجتماعی، شما می توانید کلمه کلیدی برای حوزه مورد نظر را جستجو کنید.

به عنوان مثال در توییتر شما می توانید کلمه کلیدی یا هشتگ را جستجو کنید و با تعدادی از ابزارهای جستجوی پیشرفته مانند زبان، مکان، و … فیلتر روی نتایج جستجو را انجام دهید.

در جستجوی هشتگ RiteTag، شما می توانید کلمه کلیدی خود را تایپ کنید، و ببینید که هشتگ و هشتگهای مرتب چه رتبه ای در رسانه های اجتماعی دارند.

و در نهایت، در BuzzSumo، شما می توانید کلمه کلیدی خود را وارد کنید و مقالات، فیلم ها، و داستان محبوب خود را ببینید شما می توانید با کلیک بر روی تب ، یک لیست از افراد با نفوذ و تاثیر گذار را در بالای صفحه ببینید.

 

 2. از نام ، مشخصات، ، تصاویر یکسان در سراسر پروفایل های اجتماعی خود استفاده کنید.

آیا همه پروفایل های رسانه های اجتماعی سازگار و منطبق به نظر می آیند؟

هنگامی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارتباط با افراد جدید هستید، توییتر و LinkedIn ، وبلاگ Tumblr خود و فیس بوک را بررسی کنید.همگی با  پروفایل های شما باید مطابقت داشته باشند.

داشتن مشخصات سازگار کمک می کند تا دیگران شما را به راحتی پیدا کنند، و باعث تحکیم تصویر شما در ذهن دیگران می شود.هرچه نوسانات کمتری داشته باشید آسان تر به یادماندنی می شوید.

 

در اینجا چند گام برای شروع کار را مشاهده می کنیم.

 

1.نام خود را در تمام رسانه های اجتماعی رزرو کنید.

شما می توانید نام کاربری مورد نظر خود را درKnowem برای دیدن در دسترس بودن آن نام در بیش 25 تا از محبوب ترین شبکه های اجتماعی وارد کنید.هنگامی که شما این نتایج را مشاهده کردید، می توانید نام خود را بر روی هر شبکه اجتماعی که شما در حال حاضر و یا در آینده از آن  استفاده خواهید کرد را رزرو کنید.در دنیای واقعی شما نام یکسانی در موقعیت های متفاوت دارید.

 

2.استفاده از نام سازگار در تمام رسانه های اجتماعی

نام و نام خانوادگی استاندارد است. سعی کنید استفاده از نامهای مستعار، نام کوتاه، و غیره، جلوگیری کنید.

 

 3.استفاده از عکس پروفایل در تمام کانال ها

هنگامی که برند شخصی خود را می سازید یک راه عالی برای ایجاد احساس ماندگار روی دیگران، استفاده از  دستور IFTTT است که تمام رسانه های اجتماعی شما را همگاممی سازد.در هر بار که شما عکس پروفایل فیس بوک خود را عوض می کنید عکس پروفایل توییتر شما هم تغییر می کند.

 

4. عنوان جذاب و منحصر بفرد انتخاب کنید

برای ایجاد یک تیتر با نام برندخودتان در یک تبلیغ استفاده کنید.عناوین در مکان هایی مانند پینترست،بسیار خوب مورد استفاده قرار می گیرند. سایت های دیگر مانند فیس بوک و + Google اغلب ازاطلاعات کارفرما، و محل برای شناسایی اطلاعات استفاده می کنند.عناوین ممکن است در Twitter bio نیز مورد استفاده قرار گیرند شما  حتی ممکن است کمی از فضا را در حد 160 کاراکتر گسترش دهید. Neil Patel  نکات واقعا مفید توییتر را در یک پست در وبلاگ بافر به اشتراک گذاشته است. در اینجا هفت راهنمایی کاربردی را می خوانیم:

  1. از یک توضیح کاربردی و دقیق استفاده می کنید.
  2. یک کلمه که خسته کننده نباشد هیجان انگیز است.
  3. یک توصیف گر بارز مورد هدف قرار می گیرد.
  4. راه موفقیت را هموار می کند.
  5. یک سرگرمی انسان پسند است.
  6. یک حقیقت جالب یا ویژگی ای جذاب در مورد خودتان پدیدار می گردد.
  7. شرکت ، شما را به پروفایل های دیگرشرکت ها متصل می کند.

 

5.طراحی  زیبا و سازگار تصویر

این نکته شامل لایه های زیادی است ولی به طور کلی، می تواند به این معنی باشد که عکس های کاورخود را در سراسر پروفایلهای فیس بوک، توییتر، گوگل +، و LinkedIn منطبق بر هم قرار دهید.در اینستاگرام برای تمام عکس های خود از فیلتر یکسان استفاده کنید.درPinterest، شما می توانید یک سبک منطبق  و سازگار از تصویر را به اشتراک بگذارید.  Peg Fitzpatrick شخصی است که به ایجاد یک سبک منطبق و سازگاراز تصویر برای پست های وبلاگ خود می پردازد و در  Pinterest و + Google به اشتراک می گذارد .Barry Feldman در ایجاد یک طراحی سازگار و منطبق برای نام تجاری خود سه چیز را توصیه می کند:

  1. طراحی لوگوی حرفه ای
  2. پالت رنگ دل انگیز
  3. منو محدودی از فونت ها

ادامه دارد...

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1396/05/02
0.0
تعداد بازدید : 2359
تعداد کامنت : 0