مقالات مرتبط
مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش فروش اینترنتی از طریق وب سایت مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش فروش اینترنتی از طریق وب سایت
تجاری سازی وب سایت برای افزایش بازدهی کسب وکار تجاری سازی وب سایت برای افزایش بازدهی کسب وکار
قبل ازطراحی سایت از تاثیرات هویت مجازی بر رونق در کسب و کار آگاه شویم . قبل ازطراحی سایت از تاثیرات هویت مجازی بر رونق در کسب و کار آگاه شویم .
حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟ حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟
4 عامل مهم در ارتقا فروش برای رونق کسب و کار 4 عامل مهم در ارتقا فروش برای رونق کسب و کار
شناسایی راهکارهای مهم بازگشت سرمایه یا ROI شناسایی راهکارهای مهم بازگشت سرمایه یا ROI
شرکت تامسون رویترز 100 شرکت برتر در حوزه فن اوری اطلاعات اعلام کرد شرکت تامسون رویترز 100 شرکت برتر در حوزه فن اوری اطلاعات اعلام کرد
6گام در راه اندازی کسب وکار اینترنتی در منزل 6گام در راه اندازی کسب وکار اینترنتی در منزل
فرار از ورشکستگی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک فن اوری هوش تجاری فرار از ورشکستگی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک فن اوری هوش تجاری
حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟ حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟
نکاتی درمورد شناسایی محصول و یا خدماتی که می خواهید به مشتری ارائه دهید نکاتی درمورد شناسایی محصول و یا خدماتی که می خواهید به مشتری ارائه دهید
بیمه تامین اجتماعی شاغلین استارتاپ ها و دور کاری اجباری خواهد شد ! بیمه تامین اجتماعی شاغلین استارتاپ ها و دور کاری اجباری خواهد شد !
ایمن نمودن کسب وکار در مواجهه با قطع تلگرام و اینستاگرام ایمن نمودن کسب وکار در مواجهه با قطع تلگرام و اینستاگرام
مهمترین عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی مهمترین عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی
۱۰ روش کاهش هزینه های کسب و کار بدون اخراج کارکنان ۱۰ روش کاهش هزینه های کسب و کار بدون اخراج کارکنان
motچیست ؟ گام به گام در مسیر و تعامل با مشتری از قبل خرید تا بعد از خرید فروشگاه اینترنتی motچیست ؟ گام به گام در مسیر و تعامل با مشتری از قبل خرید تا بعد از خرید فروشگاه اینترنتی
دامپینگ چیست؟ دامپینگ چیست؟
نگاهی به چگونگی معرفی یک سازمان برای ارائه یک کسب وکار نگاهی به چگونگی معرفی یک سازمان برای ارائه یک کسب وکار
برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست
اجزای استاندارد یک طرح کسب وکار اجزای استاندارد یک طرح کسب وکار
دسته بندی مشاغل پردرآمد در ایران دسته بندی مشاغل پردرآمد در ایران
بازاریابی محتوا چیست بازاریابی محتوا چیست
مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی
تدوین برنامه کسب وکار یک صفحه ای تدوین برنامه کسب وکار یک صفحه ای
آشنایی با کلید واژه هایی که برای تبلیغات در گوگل  نیاز دارید آشنایی با کلید واژه هایی که برای تبلیغات در گوگل نیاز دارید
راهکارهای مهم برای ثبات کسب وکار راهکارهای مهم برای ثبات کسب وکار
آشنایی با کسب وکارهای موفق دنیای مجازی(dropbox) آشنایی با کسب وکارهای موفق دنیای مجازی(dropbox)
چگونگی تهیه مدل کسب و کار چگونگی تهیه مدل کسب و کار
مدیریت چرخهٔ عمر محصول (منحنی PLC) مدیریت چرخهٔ عمر محصول (منحنی PLC)
آشنایی با انواع مدلهای کسب وکار در دنیای وب آشنایی با انواع مدلهای کسب وکار در دنیای وب
10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی) 10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی)
نکاتی در مورد روش Clickbait یا «طعمه کلیک» در اینترنت نکاتی در مورد روش Clickbait یا «طعمه کلیک» در اینترنت
ماتریس آنسوف ( تکنیکی برای توسعه محصول – بازار ) ماتریس آنسوف ( تکنیکی برای توسعه محصول – بازار )
برترین استارت آپ های جهان در سال 2017 برترین استارت آپ های جهان در سال 2017
مهمترین اجزاء یک Business Model مهمترین اجزاء یک Business Model
بهترین راهکارهای مدیریت کسب و کار
مدیریت کسب و کار مهمترین عامل برای رشد سازمان می باشد

مدیریت کسب و کار مهمترین عامل برای رشد سازمان می باشد. مدیریت کسب و کار یعنی یکارگیری تمامی اصول برای موفقیت در بازار. مدیریت کسب و کار دربرگینده هدایت قوی، رفتار مثبت، دانش کسب و کار و مهارتهای فردی می باشد. مدیریت کسب و کار فرآیند سازماندهی موثر منابع جهت دستیابی به اهداف مشخص سازمان است. مدیریت کسب و کار شامل مدیریت بازاریابی و مدیریت فروش می باشد. برای داشتن کسب و کار موفق باید یکسری عملکردها را مد نظر قرار داد.



عملکردهای مدیریت سازمان شامل برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و بودجه بندی می باشد.


۱ برنامه ریزی در مدیریت کسب و کار

موفقیت هر کسب و کار به چگونگی برنامه ریزی برای رسیدن اهداف سازمان بستگی دارد. هدفگذاری و برنامه ریزی شاکله اصلی هر سازمان را تشکیل می دهد، بدون برنامه ریزی دقیق کارها به نتیجه نخواهد رسید و رشد سازمان متوقف خواهد شد.


۲ سازماندهی در مدیریت کسب و کار

پس از مشخص شدن اهداف، مدیر باید مسئولیت های مورد نظر را تشخیص داده و افراد مورد نیاز برای آن را آنالیز کند. مدیر وظیفه دارد افراد را با توجه به شایستگی هایی که دارا می باشند انتخاب کرده و برای افراد کاری متناسب با تخصصشان در نظر  بگیرد.


۳ کنترل

یک مدیر با مقایسه کارهای درحال اجرا و نقشه استراتژک انحراف از اهداف را به حداقل می رساند. کنترل روزانه فعالیت ها موجب می شود که کارها طبق برنامه زمانبندی شده صورت پذیرد و رسیدن به اهداف محقق گردد.



۴ بودجه بندی

دنبال نمودن بودجه سازمان از عوامل بسیار مهم موفقیت هر مدیر می باشد. این کار را مدیر توسط  فاینانس، محاسبات و نرم افزارهای محاسبه بودجه  انجام می دهد. مدیریت کسب و کار داری سندی مکتوب می باشد که به جزئیات کسب و کار را مشخص می کند. و همچنین به تشریح موقعیت کنونی سازمان ، نیازها، انتظارات و نتایج پیش بینی شده می پردازد.

 

45fm1G8YSg



لوازم داشتن کسب و کار موفق

۱   اهداف کلی
۲   تعریف و توصیف کسب و کار
۳  تحلیل استراتژی بازار
۴   مدیریت زمان
۵   تحلیل مالی

 


نتیجه گیری

برای داشتن کسب و کاری موفق باید بدانیم که بازاریابی چیست؟ مدیریت زمان چیست؟ چگونه می توانیم به پیش بینی بازار بپردازیم ؟ این سوالات را می پرسیم زیرا مهم ترین عامل موفقیت ما در کسب و کار به شناخت بازار و پیش بینی آن بستگی دارد. باید بتوانیم علایق مردم را شناسایی کرده و مطابق به نیاز آنان کالای خود را تولید کنیم . ایده های نو ارائه دهیم و با این کار می توانیم مهمترین دغدغه کارکنان و سازمان یعنی ثروت را افزایش دهیم.