استارتاپ های کسب و کار اینترنتی

100 استارتاپ به عنوان کسب و کار اینترنتی انتخاب شدند

عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت که از 350 استارتاپ شرکت کننده در الکامپ بیست و سوم، 100 شرکت به عنوان کسب و کار اینترنتی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار پانا، باقر بحری در یک نشست خبری گفت: 850 استارتاپ درخواست حضور در نمایشگاه الکام استارز را داشتند که از میان آنها 350 شرکت انتخاب و 100 شرکت به عنوان کسب و کار اینترنتی صاحب محصول انتخاب شدند.

وی ادامه داد: اگر دولت از بخش خصوصی و نهادها حمایت نکند، استارتاپ ها در کشور تقویت نخواهند شد.

وی با بیان اینکه یک فرصت شش ماهه برای برگزاری نمایشگاه الکامپ وجود داشت، گفت: در این فاصله زمانی تعداد شرکت کنندگان در الکام استارز 70 درصد رشد داشت و انتظارها از نمایشگاه به خوبی محقق شد.

وی افزود: مسابقات ورزشی، برنامه کنسرت و برنامه های جانبی دیگری برای این نمایشگاه پیش بینی شده بود که به دلیل محدودیت زمان اجرایی نشد.

بحری با بیان اینکه 38 شرکت بین المللی در الکامپ حضور داشتند، گفت: فرصت زمانی اندکی که برای برگزاری نمایشگاه پیش بینی شده بود موجب شد تا دعوت از شرکت های بین المللی بزرگ با محدودیت زمانی مواجه باشد.

عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای با بیان اینکه یکی از پنل های مطرح الکامپ امسال سرمایه گذارها بوده است، گفت: 34 استارتاپ در این پنل شرکت کردند و 27 استارتاپ به مرحله بعدی دعوت شدند.

نویسنده : وب مک
تاریخ : 1396/05/30
0.0
تعداد بازدید : 2709
تعداد کامنت : 0