مقالات مرتبط
مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش فروش اینترنتی از طریق وب سایت مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش فروش اینترنتی از طریق وب سایت
تجاری سازی وب سایت برای افزایش بازدهی کسب وکار تجاری سازی وب سایت برای افزایش بازدهی کسب وکار
قبل ازطراحی سایت از تاثیرات هویت مجازی بر رونق در کسب و کار آگاه شویم . قبل ازطراحی سایت از تاثیرات هویت مجازی بر رونق در کسب و کار آگاه شویم .
حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟ حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟
4 عامل مهم در ارتقا فروش برای رونق کسب و کار 4 عامل مهم در ارتقا فروش برای رونق کسب و کار
شناسایی راهکارهای مهم بازگشت سرمایه یا ROI شناسایی راهکارهای مهم بازگشت سرمایه یا ROI
شرکت تامسون رویترز 100 شرکت برتر در حوزه فن اوری اطلاعات اعلام کرد شرکت تامسون رویترز 100 شرکت برتر در حوزه فن اوری اطلاعات اعلام کرد
6گام در راه اندازی کسب وکار اینترنتی در منزل 6گام در راه اندازی کسب وکار اینترنتی در منزل
فرار از ورشکستگی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک فن اوری هوش تجاری فرار از ورشکستگی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک فن اوری هوش تجاری
حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟ حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟
نکاتی درمورد شناسایی محصول و یا خدماتی که می خواهید به مشتری ارائه دهید نکاتی درمورد شناسایی محصول و یا خدماتی که می خواهید به مشتری ارائه دهید
بیمه تامین اجتماعی شاغلین استارتاپ ها و دور کاری اجباری خواهد شد ! بیمه تامین اجتماعی شاغلین استارتاپ ها و دور کاری اجباری خواهد شد !
ایمن نمودن کسب وکار در مواجهه با قطع تلگرام و اینستاگرام ایمن نمودن کسب وکار در مواجهه با قطع تلگرام و اینستاگرام
مهمترین عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی مهمترین عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی
۱۰ روش کاهش هزینه های کسب و کار بدون اخراج کارکنان ۱۰ روش کاهش هزینه های کسب و کار بدون اخراج کارکنان
motچیست ؟ گام به گام در مسیر و تعامل با مشتری از قبل خرید تا بعد از خرید فروشگاه اینترنتی motچیست ؟ گام به گام در مسیر و تعامل با مشتری از قبل خرید تا بعد از خرید فروشگاه اینترنتی
دامپینگ چیست؟ دامپینگ چیست؟
نگاهی به چگونگی معرفی یک سازمان برای ارائه یک کسب وکار نگاهی به چگونگی معرفی یک سازمان برای ارائه یک کسب وکار
برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست
اجزای استاندارد یک طرح کسب وکار اجزای استاندارد یک طرح کسب وکار
دسته بندی مشاغل پردرآمد در ایران دسته بندی مشاغل پردرآمد در ایران
بازاریابی محتوا چیست بازاریابی محتوا چیست
مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی
تدوین برنامه کسب وکار یک صفحه ای تدوین برنامه کسب وکار یک صفحه ای
آشنایی با کلید واژه هایی که برای تبلیغات در گوگل  نیاز دارید آشنایی با کلید واژه هایی که برای تبلیغات در گوگل نیاز دارید
راهکارهای مهم برای ثبات کسب وکار راهکارهای مهم برای ثبات کسب وکار
آشنایی با کسب وکارهای موفق دنیای مجازی(dropbox) آشنایی با کسب وکارهای موفق دنیای مجازی(dropbox)
چگونگی تهیه مدل کسب و کار چگونگی تهیه مدل کسب و کار
مدیریت چرخهٔ عمر محصول (منحنی PLC) مدیریت چرخهٔ عمر محصول (منحنی PLC)
آشنایی با انواع مدلهای کسب وکار در دنیای وب آشنایی با انواع مدلهای کسب وکار در دنیای وب
10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی) 10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی)
نکاتی در مورد روش Clickbait یا «طعمه کلیک» در اینترنت نکاتی در مورد روش Clickbait یا «طعمه کلیک» در اینترنت
ماتریس آنسوف ( تکنیکی برای توسعه محصول – بازار ) ماتریس آنسوف ( تکنیکی برای توسعه محصول – بازار )
برترین استارت آپ های جهان در سال 2017 برترین استارت آپ های جهان در سال 2017
مهمترین اجزاء یک Business Model مهمترین اجزاء یک Business Model
بهترین روش عرضه محصولات (نقاط قوت و ضعف)
بهترین روش عرضه محصولات (نقاط قوت و ضعف) در بین رقبا

 

 در این مقاله خواهید آموخت برای بهترین شدن در کسب و کار، محصولتان را چگونه عرضه کنید تا در بین رقبا برترین باشید. برای بهترین شدن در کسب و کار باید بدانید چه مسایلی درکار وجود دارد که باعث ضعف کسب و کار  شما می شود و چگونه هوشمندانه عمل کنید تا در کسب و کار خود برترین باشید.

حالا با تعیین انچه کسب و کارتان را خاص می کند و به قول معروف «فوت کوزه گری » کار شماست باید به اینده نگاه کنید.

باید چیزی را خلق کنید که باعث برتری شما از هر رقیب دیگری بشود که راهکار مشابهی به مشتریان عرضه می کند.

 چیزی که شما را قادر می کند تا محصولی را به مشتریانتان عرضه کنید که در مقایسه با سایر رقبا از کار آمدی بیشتری برخوردار است را شایستگی محور می گوییم.

 شما به دنبال چیزی هستید که باعث می شود رقبا به راحتی نتوانند از محصولتان تقلید کنند.

 zjj8dVgu06

شایستگی محوری که زمان زیادی را صرف نگریستن به درون می کنید، نه تمرکز بر مشتری. شایستگی محوری همان چیزی است که در اختیار دارید و رقبایتان از آن بی بهره اند، در گذر زمان بیش از هر چیز دیگری از آن محافظت می کنید و مدام روی ان کار می کنید تا آن را توسعه دهید و بهتر کنید. بدون این شایستگی محصولتان ارزش چندانی نخواهد داشت.

 حال از خود بپرسید:

 چه کاری است که بهتر از هر کس دیگری انجامش می دهید؟

محصولتان چه مزیتی دارد که رقیبانتان نمی توانند به سادگی از آن تقلید کنند؟
این مزیت همان شایستگی محور شماست.

 تعیین شایستگی محوری وابسته به موقعیتتان و مستلزم تفکربسیاری است. چه بسا به دلیل های متعددی برای شایستگی محوری وجود داشته باشد.دسته های گوناگون را ارائه می دهم تا برایتان الهام بخش باشد.

 

این دسته ها را در مقاله بهترین شدن در کسب و کار ۲ در همین سایت اموزشی مطالعه کنید.