آشنایی گام به گام با فیس بوک(قسمت دوم)

آشنایی گام به گام با فیس بوک، ساخت صفحه در فیس بوک

برای ساخت صفحه در شبکه اجتماعی فیس بوک دو روش هست.

روش اول :

گام اول : وارد سایت فیس بوک شوید . آدرس اینترنتی سایت فیس بوک www.facebook.com است.
گام دوم : در سایت فیس بوک روی گزینه "Create a Page" کلیک کنید.
فیس بوک
گام سوم : در این مرحله در صورتی که به حساب کاربری خود وارد نشده باشید باید ابتدا وارد شوید تا بتوانید به مرحله بعد منتقل شوید.
گام چهارم : در این مرحله شما باید زمینه کاری خود را مشخص کنید. با توجه به دسته بندی هایی که فیس بوک در اختیارتان قرار می دهد زمینه کاری خود را تعیین کنید. باید دقت داشته باشید که در بعضی از زمینه های کاری نیاز به اعتبار سنجی است. بی دردسر ترین حالت انتخاب زمینه کاری شرکت است. بعد از انتخاب نام شرکت و یا تجارت خود را وارد کنید.
فیس بوک

روش دوم :

در حالت دوم کافیست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و منوی ابزار بالا سایت گزینه "ساخت صفحه" را انتخاب کنید.
فیس بوک
گام پنجم :

ثبت اطلاعات :
در این گام نیاز است اطلاعات تجارتی خود را وارد کنید. در تب اول نیاز است در 155 کاراکتر در مورد تجارتتان توضیح دهید. پس سعی کنید از تمام این 155 کاراکتر استفاده کنید و کلمات کلیدی خود را در آن بگنجانید. در فیلد بعدی نیاز است آدرس اینترنتی تجارت خود را وارد کنید. روی گزینه "Save Info" کلید کنید تا به تب بعدی منتقل شوید.


فیس بوکدر تب بعدی یک عکس در سایز 400 در 400 پیکسل برای فن پیچ خود انتخاب کنید.. بعد از انتخاب و اپلود عکس گزینه "Save Photo" را بزنید
فیس بوکدر تب بعدی فیس بوک به شما پیشنهاد می دهد که صفحه ی خود را در بخش مورد علاقه خود بیفزایید تا بعدا بتوانید راحت تر به صفحه خود دسترسی داشته باشید.
فیس بوکدر تب آخر نیاز است در مورد خصوصیات مشتریان خود اطلاعاتی را وارد کنید. دقت داشته باشید که این قسمت در ایران کاربرد چندانی ندارد. فیس بوک با کمک این اطلاعات سعی میکند مخاطبان شما را شناسایی کند و صفحه شما را به آنها پیشنهاد دهد تا بتوانید مخاطبین خود را راحت تر پیدا کنید. مثلا با تعیین مکان می توانید تعیین کنید که صفحه شما را برای افراد چه کشور یا منطقه ای بیشتر پیشنهاد داده شود. شما می توانید این اطلاعات را در چند دسته "مکان – سن – جنسیت – علایق – زبان " تعیین کنید.
فیس بوکبا طی کردن گام های قبل صفحه شما ایجاد می شود. حال می توانید اطلاعات و مطالب خود را در آن منتشر کنید.
فیس بوک

انتشار یک مطلب مثل انتشار یک پست در حساب شخصی می باشد و فرق چندانی با یک دیگر ندارد.

فیس بوک

ثبت اطلاعات شرکت :
در این قسمت نیاز است تا اطلاعات تجاری خو.د را در صفحه ثبت کنید.
برای این کار ابتدا روی گزینه "Edit Page Info" کلیک کنید.

فیس بوک

 حال اطلاعاتی از نظیر " اطلاعات تماس " ، " آدرس شرکت " و " ساعت کاری "  را ثبت تا دیگران بتوانند با شما ارتباط بر قرار کنند.

فیس بوک

ثبت عکس آواتار و کاور صفحه :
صفحه ها هم مثل پروفایل شخصی می توانند عکس آواتار و یا کاور داشته باشند . و یا حتی شما می توانید یک ویدیو را به عنوان کاور برای صفحه خود در نظر بگیرید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید تغییر این دو قسمت مثل پروفایل شخصی می باشد و نیازی به توضیح بیشتر نیست .

فیس بوک

پیام ها :
سایرین می توانند برای شما پیام ارسال کنند و از طریق صفحه با شما در تماس باشند.

فیس بوک

اعلان ها :
در قسمت اعلان ها می توانید از فعالیت اخیر صفحه تان با خبر شوید. همچنین می توانید بر اساس فیلتر های مشخص شده اعلان ها را مشاهده کنید.

فیس بوک

 آمار :
در قسمت آمار شما می توانید اطلاعات کاملی در مورد صفحه تان دریافت کنید. بطور مثال چه مقدار مطلب منتشر کرده اید. چه مقدار سایرین مطالب شما را دیده اند و یا در مورد آنها نظر داده اند و ...

فیس بوک

تنظیمات:
در قسمت تنظیمات شما می توانید کلیه قسمت های صفحه خود را مدیریت کنید . بطور مثال یک ادمین جدید برای صفحه تعیین کنید، یک ادرس منحصر به فرد برای صفحه تعیین کنید، مشخص کنید برای چه فعالیت هایی اعلان برای شما ارسال شود و ...
برای تغییر تنظیمات از منوی بالای صفحه روی گزینه "تنظیمات" در سمت چپ کلیک کنید و تغییرات خود را اعمال کنید.
در صورت هر گونه سوال از فرم ارسال نظر سایت با ما در میان بگذارید .

"وب مک، تعالی بخش برند شماست"

برچسب ها : فیس بوک
نویسنده : مصطفی عسکرنژاد
تاریخ : 1396/09/23
5
تعداد بازدید : 3107
تعداد کامنت : 0