چگونگی گرفتن نماد اعتماد الکترونیک

*قبل از انجام موارد زیر حتما الزامات مورد نیاز برای دریافت ای نماد را در سایت خود انجام دهید، همچنین قوانین آن را با توجه به موضوع سایت خود مطالعه نمایید، این اطلاعات در صفحه قوانین و مقررات سایت ای نماد نوشته شده است.

1-برای شروع وارد وب سایت http://www.enamad.ir شوید و روی گزینه درخواست نماد اعتماد کلیک کنید، سپس روی گزینه ایجاد حساب کاربری کلیک کنید، ایمیل، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

2-سپس به کاربری خود وارد شوید و از قسمت تکمیل اطلاعات روی گزینه تکمیل فرم اطلاعات کلیک کنید، تمام اطلاعات را کاملا صحیح وارد نمایید.

3-در قسمت تکمیل اطلاعات روی گزینه بارگذاری مدارک کلیک کنید و مدارک مورد نیاز را آپلود نمایید.

4-در قسمت تکمیل اطلاعات روی گزینه احراز اطلاعات کلیک کنید، تلفن همراه، تلفن ثابت و خود را تایید کنید، در واقع به وسیله تماس تلفنی و پیام کوتاه این موارد تایید خواهد شد.

5-روی گزینه افزودن کسب و کار کلیک کنید، تمام اطلاعات را با دقت وارد کنید، لازم است یک نام کاربری و یک رمز در قسمت مشتریان فروشگاه خود ایجاد کنید و آن را در اختیار مرکز توسعه تجارت الکترونیک قرار بدهید تا آنها تست های لازم را روی سایت شما انجام دهند.

6-سپس روی گزینه مدیریت کسب و کار کلیک کنید و روی گزینه  احراز اطلاعات کسب و کار کلیک کنید و آدرس ایمیل، تلفن ثابت و آدرس پستی خود را تایید نمایید، معمولا برای تایید آدرس هزینه ارسال بسته پستی از شما دریافت خواهد شد.

7-سپس در قسمت مدیریت کسب و کار فرم نظر سنجی را پر نمایید.

8-موارد مربوط به چک لیست را انجام بدهید.

9-در قسمت وضعیت در صفحه مدیریت کسب و کار در هر لحظه می توانید وضعیت کسب و کار خود را بررسی نمایید.