اجزای استاندارد یک طرح کسب وکار
1396/09/20

یک طرح کسب و کار استاندارد دارای ۱۱ بخش اصلی می‌باشد.

دسته بندی مشاغل پردرآمد در ایران
1396/09/19

برای بدست آوردن شغلی پردرآمد در ایران بهترین انتخاب نمونه های است که در این مقاله می خوانید

بازاریابی محتوا چیست
1396/09/13

بازاریابی محتوایی نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک ­گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و به دست آوردن مشتریان جدید می‌شود، می‌پردازد

مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی
1396/09/12

فناوری‌های جدیدی مانند آنالیز کلان‌ داده‌ و یادگیری ماشینی، دقت و هوشمندی قابل توجهی برای بازاریابی دیجیتال رقم زده‌اند و روش‌های سنتی دیگر اثرگذاری سابق را ندارند

تدوین برنامه کسب وکار یک صفحه ای
1396/09/09

معمولاً از طرح تجاری یک صفحه‌ای "One page Business Plan" برای توضیح کلی طرح تجاری و ارائه‌ی ایده‌ی اولیه‌ی استفاده می‌شود.

آشنایی با کلید واژه هایی که برای تبلیغات در گوگل نیاز دارید
1396/09/07

در این مقاله خلاصه ای از مهمترین عبارات سیستم تبلیغاتی گوگل وجود دارند

راهکارهای مهم برای ثبات کسب وکار
1396/09/07

یکی از بارزترین مقوله هایی که صاحبان کسب و کار باید ایجاد کنند ثبات ، به همراه شعار ، برند و برندینگ است

آشنایی با کسب وکارهای موفق دنیای مجازی(dropbox)
1396/09/02

این سرویس به اشتراک گذاری فایل روی فضای رایانش ابری است و کاربران از جاها و دستگاه های مختلفی می توانند به این فایل ها دست پیدا کنند

چگونگی تهیه مدل کسب و کار
1396/09/02

مدل کسب و کار تبدیل کننده نوآوری به ارزش اقتصادی معرفی شده است و برای تبدیل شدن یک ایده و طرح نو به مدل کسب و کار باید به مواردی که در این مقاله امده توجه کرد

مدیریت چرخهٔ عمر محصول (منحنی PLC)
1396/08/25

مدیریت چرخهٔ عمر محصول (Product Lifecycle Management)از مفاهیم مهم بازاریابی است.

آشنایی با انواع مدلهای کسب وکار در دنیای وب
1396/08/24

در این مقاله به انواع مهم مدلهای کسب وکار در دنیای وب واشنایی با کاربرد ان اشاره می کنیم.

10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی)
1396/08/22

شیوه های نوین بازاریابی یا همان بازاریابی اینترنتی از قبیل بازاریابی در رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجوگر و خلق محتوا سرمایه گذاری ها

نکاتی در مورد روش Clickbait یا «طعمه کلیک» در اینترنت
1396/08/22

روش Clickbait یا «طعمه کلیک» به طور ساده به گمراه کردن یا تحریک غیرمعقول کاربر به کلیک کردن روی محتوای تبلیغی اشاره دارد.

ماتریس آنسوف ( تکنیکی برای توسعه محصول – بازار )
1396/08/17

ماتریس آنسف دارای دو بعد محصول و بازار می باشد که از تقارن آن ها چهار گزینه استراتژیک برای مدیران ایجاد می شود.

برترین استارت آپ های جهان در سال 2017
1396/08/17

در این مقاله می خواهیم استارت آپ های موفق جهان در سال 2017 را معرفی کنیم.

مهمترین اجزاء یک Business Model
1396/08/17

در این مقاله جایگاه مدل کسب و کار و نیازهای مشتریان بیان شده است.

تعریف مدل کسب وکار
1396/08/11

تعریف مدل کسب و کار، غالباً با دشواری همراه است زیرا در زمینه‌های متفاوت کسب و کار، معانی متفاوتی از آن برداشت می‌شود

هفت نکته کلیدی برای رشد کسب و کارها
1396/08/10

در این مطلب، هفت نکته کلیدی که می‌تواند در رشد کسب و کارتان نقش مهمی را ایفا کنند، معرفی می‌کنیم.

تحلیل ماتریس swot، نقاط قوت و ضعف تهدیدها و فرصت ها
1396/08/06

اگر از نقاط ضعف خود آگاهی داشته باشید و این نقاط ضعف را طوری مدیریت کنید که در کارتان مشکلی ایجاد نکند، با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد.

نکاتی درمورد درآمد میلیارد دلاری کوکاکولا از بازاریابی محتوا
1396/08/04

کوکاکولا یکی از برندهای بزرگی است که در سال‌های اخیر از قدرت «بازاریابی محتوا» برای افزایش سهم بازار خود استفاده کرده و نتایج شگفت‌انگیزی را تجربه کرده است.

ابتدا قبلی1 - 2 - 3 - 4 - 5بعدی انتها